Apache reklamı.İzleyince motoruma kırbacı vurasım geldi :D

Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
Reklam tamamen şişirme :queen: çok fazla parası olmayan 17-18 yaşındaki arkadaşlarımıza göre bir motor bence :cat:

çok fazla parası olmayan gençlere göre demiştiniz ama ybr ile fiyatı aynı ybr alinca zengin kaliteli falan oluyorda aynı para bunu alanlara niye onyargi oluyor anlamis degilim...
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
çok fazla parası olmayan gençlere göre demiştiniz ama ybr ile fiyatı aynı ybr alinca zengin kaliteli falan oluyorda aynı para bunu alinca niye alt sinir oluyor anlamis degilim...
ybr cbf , tvsden kaliteli diyen seni kandırıyor kardeş. yeni kasadaki parca kalitesi hangi commuter de var?
hatta bu yeni kasanın commuter sınıfına da girmiyor.
bunları 3 motoru da kullanan biri olarak söyluyorum. eger bu motoru isotlar değilde başka bir firma getirseydi türkiyede milyon adet satardı
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
1,222
çok fazla parası olmayan gençlere göre demiştiniz ama ybr ile fiyatı aynı ybr alinca zengin kaliteli falan oluyorda aynı para bunu alanlara niye onyargi oluyor anlamis degilim...

Aynı diyorsunda yedek parça fiyatları aynı mı bir düşün bakalım? Sadece motor fiyatına bakarak konuşmamak lazım.
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
Aynı diyorsunda yedek parça fiyatları aynı mı bir düşün bakalım? Sadece motor fiyatına bakarak konuşmamak lazım.

Fiyati kalitesindem dolayi olabilir belkide, ayrica hondanin yamahanin cinde uretilmesi beni bi adim geriye dusurdu.Tabiki ben tamamen konulara objektifim ama mantikli yorumlar 1.sirada yerlesiyor aklima,mantigima...
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Aynı diyorsunda yedek parça fiyatları aynı mı bir düşün bakalım? Sadece motor fiyatına bakarak konuşmamak lazım.

yedek parcada üç aşagı beş yukarı 3 motorunda yedek parcası aynı fiyattır. cbf in 5 liraysa yağ filtresi. ben 6.5 liraya aldım. hemen hemen aynı fiyatlar
apache nin tek pahalı parcası varsa dijital gösterge. o da olsun o kadar demi? hangi commuterde dijital gösterge gördü bizim millet?
zaten o dijital gösterge insanı tribe sokuyor kullanınca. insanın hoşuna gidiyor. büyük cc havası veriyor
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
apache reklamındaki kadını gördünüz koruma diye bir şey yok hadi kask olsun o da yok bu yüzden tavsiye etmiyoruz :cherry:
 
Katılım
11 Tem 2013
Mesajlar
238
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
usta siz o 2:31 i nerden gördünüz ya maşallah ne göz varmış arkadaşında dediği gibi 2 kere zoom yaptım ancak gördüm :)
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
ula bu motor 14bg değil mi? o da kranktadır kesin, 1 beygirde kadın en fazla 15. ayrıca kadın hintli ve gerzek hintli ingilizcesine dublaj yapılmış galiba.
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Tamam güzel motosiklet hatta 250cc altı bi motosiklet alacak olsam ilk bakacağım motosikletlerden bir tanesi ama reklam biraz fazla abartı olmuş sanki.Süper hızlı,korkutucu hızlı,manyak hızlı vb..Sanki mokunu çıkarmışlar.Altı üstü 15 bg ne kadar hızlı olacak en fazla.
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Sadece bir vidayı sıkamamışlar :) olur o kadarcık

yedek parcada üç aşagı beş yukarı 3 motorunda yedek parcası aynı fiyattır. cbf in 5 liraysa yağ filtresi. ben 6.5 liraya aldım. hemen hemen aynı fiyatlar
apache nin tek pahalı parcası varsa dijital gösterge. o da olsun o kadar demi? hangi commuterde dijital gösterge gördü bizim millet?
zaten o dijital gösterge insanı tribe sokuyor kullanınca. insanın hoşuna gidiyor. büyük cc havası veriyor

Ohoooo o olsun, bu olsun :) Başka? :)
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
ula bu motor 14bg değil mi? o da kranktadır kesin, 1 beygirde kadın en fazla 15. ayrıca kadın hintli ve gerzek hintli ingilizcesine dublaj yapılmış galiba.

ar ti ar van sikstiiii

stands for racing throttle response yaaa boru değil öyle

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:56 ----------

ayrıca o bir beygir üstündekinden kaynaklanıyor. Sen binsen yine 14 yani. :king:
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
ar ti ar van sikstiiii

stands for racing throttle response yaaa boru değil öyle

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:56 ----------

ayrıca o bir beygir üstündekinden kaynaklanıyor. Sen binsen yine 14 yani. :king:

:queen: . kadın gerçektende at gibi.2 beygir katıyor bindiği motora
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
benim için söz konusu konfor, tercihim cıbıff.. yemişim ar ti arını :king:
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
ybr cbf , tvsden kaliteli diyen seni kandırıyor kardeş. yeni kasadaki parca kalitesi hangi commuter de var?
hatta bu yeni kasanın commuter sınıfına da girmiyor.
bunları 3 motoru da kullanan biri olarak söyluyorum. eger bu motoru isotlar değilde başka bir firma getirseydi türkiyede milyon adet satardı
yavaş kardeşim yavaş milyon adet falan commuter sınıfını nasıl atlattın apacheye onuda anlamadım dijital gösterge var diyemi sınıf atladı
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
birde bu video :)
Bu en son paylaltığımı kesin izlemelisiniz :)

Kötü mü olmuş şimdi hocam :) Megelli nin reklamını hatırlayan varmı aranız da? :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
11 Mar 2013
Mesajlar
112
çok çirkin, o kadar çirkin ki trafikte denk gelince kafamı başka yere çeviriyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst