[Antalya - MT]

Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
op millet kopmuş bakıyorumda drag tekteker vs. :D bakarıs siz bi gelinde buluşma yerinde 8 e kdr bekliyoruz arkadaşlar 7-8 arası gelen herkes gelsin varyant yalım kemer alanya vs hertürlü action mevcuttur yeterki yağmur yağmasın :D
 
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
78
ABİLERİM İMDATT KORKUYORUMMMMMM:queen:

ehliyeti herşeyi hakettim cuma gunu gidip alcam

dün polisler durdurdu ellerinde bi kağıt vardı üzerinde

A2 belgesi sorulan araçlar yazıyordu oraya ismimi ve plakayı yazdılar bikaç kişinin kini daha yazmışlar altınada beni yazdılar babam dedi ceza gelir belki dedi ama başınıza geldimi hiç ve ceza yazcaklarsa orda bana fiş vermeleri gerekmezmi bide ceza yemişsem nerden örencem yardımcı olurmusunuzz

:queen: çok korkuyorumm
 
Katılım
8 Nis 2009
Mesajlar
8
Slm arkadaşlar
350 raptor düşünüyorum.
değerli birikimleriniz için önceden teşekkür ederim...
 
Katılım
17 Ağu 2008
Mesajlar
267
ABİLERİM İMDATT KORKUYORUMMMMMM:queen:

ehliyeti herşeyi hakettim cuma gunu gidip alcam

dün polisler durdurdu ellerinde bi kağıt vardı üzerinde

A2 belgesi sorulan araçlar yazıyordu oraya ismimi ve plakayı yazdılar bikaç kişinin kini daha yazmışlar altınada beni yazdılar babam dedi ceza gelir belki dedi ama başınıza geldimi hiç ve ceza yazcaklarsa orda bana fiş vermeleri gerekmezmi bide ceza yemişsem nerden örencem yardımcı olurmusunuzz

:queen: çok korkuyorumm

makbuz kesmedilerse bi sorun olmaz.nüfus cüzdanının fotokopisini almadılarsa tabi :)

dosyayı verdinmi emniyete ?
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
421
Slm arkadaşlar
350 raptor düşünüyorum.
değerli birikimleriniz için önceden teşekkür ederim...

A.s 350 raptor harıka bı atw ya bende çok ıstıyorum ama işde malum ekonomık krızdeyız:)bence güzel bı makına bınmek nasip olamadı ama zaten duruşu endamıylada etkılıyo ınsanı:wiinkk:
 
Katılım
18 Ara 2005
Mesajlar
75
ABİLERİM İMDATT KORKUYORUMMMMMM:queen:

ehliyeti herşeyi hakettim cuma gunu gidip alcam

dün polisler durdurdu ellerinde bi kağıt vardı üzerinde

A2 belgesi sorulan araçlar yazıyordu oraya ismimi ve plakayı yazdılar bikaç kişinin kini daha yazmışlar altınada beni yazdılar babam dedi ceza gelir belki dedi ama başınıza geldimi hiç ve ceza yazcaklarsa orda bana fiş vermeleri gerekmezmi bide ceza yemişsem nerden örencem yardımcı olurmusunuzz

:queen: çok korkuyorumm[/QUO

ceza ile bi alakası yok korkma.o sadece yakalanan birinin ilk mi yoksa 2. yakalanışımı ona bakıyorlar.2. ise ceza yazıyolar.anlıycanız insaflı denetim.
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
42
ChİpSEt07

o elındekı kagıdı doldurmak zorundalar aksama kadar onun ıcın durduruolar bıde o gun ıcınde orda herhangı bı olay olursa senın ıfadene basvuruo dıye bılıorum korkma ama ceza olmaz ole
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst