ABİLERİM İMDATT KORKUYORUMMMMMM:queen:
ehliyeti herşeyi hakettim cuma gunu gidip alcam
dün polisler durdurdu ellerinde bi kağıt vardı üzerinde
A2 belgesi sorulan araçlar yazıyordu oraya ismimi ve plakayı yazdılar bikaç kişinin kini daha yazmışlar altınada beni yazdılar babam dedi ceza gelir belki dedi ama başınıza geldimi hiç ve ceza yazcaklarsa orda bana fiş vermeleri gerekmezmi bide ceza yemişsem nerden örencem yardımcı olurmusunuzz
:queen: çok korkuyorumm
Slm arkadaşlar
350 raptor düşünüyorum.
değerli birikimleriniz için önceden teşekkür ederim...
ABİLERİM İMDATT KORKUYORUMMMMMM:queen:
ehliyeti herşeyi hakettim cuma gunu gidip alcam
dün polisler durdurdu ellerinde bi kağıt vardı üzerinde
A2 belgesi sorulan araçlar yazıyordu oraya ismimi ve plakayı yazdılar bikaç kişinin kini daha yazmışlar altınada beni yazdılar babam dedi ceza gelir belki dedi ama başınıza geldimi hiç ve ceza yazcaklarsa orda bana fiş vermeleri gerekmezmi bide ceza yemişsem nerden örencem yardımcı olurmusunuzz
:queen: çok korkuyorumm[/QUO
ceza ile bi alakası yok korkma.o sadece yakalanan birinin ilk mi yoksa 2. yakalanışımı ona bakıyorlar.2. ise ceza yazıyolar.anlıycanız insaflı denetim.
Konu dışı ama motorlara sigorta yapan şirketleri bilen var mı acep!?
bu cumartesileri çok sewiorum ben yaa :queen:
Ehliyet war huzur war:mrgreen:darısı başımıza artık:salut:
kedidir o kedı gecen:mrgreen: Eywallah saolun :wiinkk:
he kedidir yaz bakalım sen ortam yapıon tek başına sağda solda sonra gelmek istiyomda falan filan yemezler koççum...kediymiş:queen: