- Katılım
- 30 Ağu 2008
- Mesajlar
- 49
sllm arkadşlar.uzun bir aradan sonra burdayım.ama kimse
yok
yok
eski sanayide war benim bildiğim bi tane işçilikleri de iyi ama adını tam hatırlamıyorum michelin bayisiydi yeride çöl ticaretin bi alt sokağında tam köşabaşı hatta karşısında da jant çı war bi tane belki işini orada halledebilirsin:cat:
Herkeze slm arkadaşlar.Antalyada bws sine iridyum buji takan yada satan bir yer biliyormusunuz? Br8hıx ölçülerinde olucak.
eski sanayide war benim bildiğim bi tane işçilikleri de iyi ama adını tam hatırlamıyorum michelin bayisiydi yeride çöl ticaretin bi alt sokağında tam köşabaşı hatta karşısında da jant çı war bi tane belki işini orada halledebilirsin:cat:
Herkeze slm arkadaşlar.Antalyada bws sine iridyum buji takan yada satan bir yer biliyormusunuz? Br8hıx ölçülerinde olucak.
Eğer orjinal ise performansı hissedilir şekilde etkilemesi lazım.Yurt dısında cok olumlu sonuçlar veriyormuş 50 cc lık aeroxlarda
güzel bi hawa fıltresı tak en azından 2beygır daha güçlendırmışsın olursun şu bujıyı bende merak etdım burak çok öwdü ama takmak lazım:mrgreen:
Antalyada 5M Mıgrosun Orada Oturmakdayım. Bana Kanuni Ustası Lazım Hesaplı Ama İşi Bilicek Yardımlarınız İçin Tşk Ederim Durumu Aşagıda Açıkladım.
Hopp Burak abi son noktayı koymuşsun![]()
karayol lastikçide var balan makinası pirelli bayisi
slm arkadaşlar...
foruma yeni üye oldum bugün itibariyle 2008 model 3750 km de siyah renkli suzuki AN 125 Kullanıcısıyım. motoru uzun araştırmalarım sonucu almış bulunmaktayım. aldığım motoru çok fazla test edemesemde genel anlamda memnun kaldım fakat motorun gaz elcikleri aldığım arkadaş tarafından değiştirilmiş ve uyduruk bişey takılmış orjinalindeki kaliteli görünümden çok öte bi görüntüsü var malesef.. yetkili suzuki bayine sordum parçayı ve iki elciğin 120 tl olduğunu söylediler! sizlerden ricam bu konuda bana ne önerirsiniz ? daha ekonomik 2.el yada sıfır orjinal elcik bulabileceğim bir yer mevcutmudur antalyada? bu konuda bilgi verebilecek arkadaş varsa şimdiden teşekkür ederim..
kazasız sürüşler herkese...