[Antalya - MT]

Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
270
eski sanayide war benim bildiğim bi tane işçilikleri de iyi ama adını tam hatırlamıyorum michelin bayisiydi yeride çöl ticaretin bi alt sokağında tam köşabaşı hatta karşısında da jant çı war bi tane belki işini orada halledebilirsin:cat:

teşekkürler uğrayacağım:cat:
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
265
selamunaleyküm beyler istanbul beykoz anadolu feneri kabakoz kışlası uçaksavar bataryasından hepinize selamlar dua edin inşaallah
şafak 84 geliyorum yollar bekleyin :D
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
62
Herkeze slm arkadaşlar.Antalyada bws sine iridyum buji takan yada satan bir yer biliyormusunuz? Br8hıx ölçülerinde olucak.
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
270
Herkeze slm arkadaşlar.Antalyada bws sine iridyum buji takan yada satan bir yer biliyormusunuz? Br8hıx ölçülerinde olucak.

eski sanayide ngk buji var köşedeki japon otoda.bi zamanlar bende merak edip bulmuştum.fakat bi işe yaramaz sadece psikolojik olarak tatmin olursun.
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
62
Eğer orjinal ise performansı hissedilir şekilde etkilemesi lazım.Yurt dısında cok olumlu sonuçlar veriyormuş 50 cc lık aeroxlarda
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
421
güzel bi hawa fıltresı tak en azından 2beygır daha güçlendırmışsın olursun şu bujıyı bende merak etdım burak çok öwdü ama takmak lazım:mrgreen:
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
62
Hava filtresi takmam için eksozda almam lazım.Mağlum ekonomik kriz var.Bu da yaklaşık 350 ytl filan tutuyor.Kriz geçsin yaparız.
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
5
Kanunu Servis Yardım...!!!

Antalyada 5M Mıgrosun Orada Oturmakdayım. Bana Kanuni Ustası Lazım Hesaplı Ama İşi Bilicek Yardımlarınız İçin Tşk Ederim Durumu Aşagıda Açıkladım.


Kanuni Deer Motor 500 TL Alıcam Yanlız Motorda Krank Mili Yenmiş... Eksozu Orjinal Deqil... Şuan Çalışmıyor Bir Durumda. Arka Lastik Kabak. Şaşesi Düzgün. Ve En Önemlilerinden Motorunda Birkaç Arıza Daha Var. Saniyeden Usta Tutup Yada Kamyona Koyup Götüremıyorumda...
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
62
Kanuni alcağına o paraya eski orjinal japon yada italyan motor alsan seni yıllarca götürür.
 
Katılım
17 Ağu 2008
Mesajlar
267
Herkeze slm arkadaşlar.Antalyada bws sine iridyum buji takan yada satan bir yer biliyormusunuz? Br8hıx ölçülerinde olucak.

Eski sanayide Nerse'de bulabilirsin.Fiyatı 25 TL

Eğer orjinal ise performansı hissedilir şekilde etkilemesi lazım.Yurt dısında cok olumlu sonuçlar veriyormuş 50 cc lık aeroxlarda

Ben aldım kullanıyorum.Benzin yakışında azalma gördüm.Kalkışlarda ise sanki biras daha seri.Max. hıx 5-10 km. arttı.Tavsiye ederim herkese :)

güzel bi hawa fıltresı tak en azından 2beygır daha güçlendırmışsın olursun şu bujıyı bende merak etdım burak çok öwdü ama takmak lazım:mrgreen:

Senin mutlaka takman lazım fahrettin :queen:

Antalyada 5M Mıgrosun Orada Oturmakdayım. Bana Kanuni Ustası Lazım Hesaplı Ama İşi Bilicek Yardımlarınız İçin Tşk Ederim Durumu Aşagıda Açıkladım.

Eski Sanayide Çıraklığın orda Kanuni Servisi Tayfun Motor var.İşinin ehli ve bu işin ustası ;)
 
Katılım
25 Şub 2009
Mesajlar
6
Suzuki An 125 Kullanıcıları!!!

slm arkadaşlar...
foruma yeni üye oldum bugün itibariyle 2008 model 3750 km de siyah renkli suzuki AN 125 Kullanıcısıyım. motoru uzun araştırmalarım sonucu almış bulunmaktayım. aldığım motoru çok fazla test edemesemde genel anlamda memnun kaldım fakat motorun gaz elcikleri aldığım arkadaş tarafından değiştirilmiş ve uyduruk bişey takılmış orjinalindeki kaliteli görünümden çok öte bi görüntüsü var malesef.. yetkili suzuki bayine sordum parçayı ve iki elciğin 120 tl olduğunu söylediler! sizlerden ricam bu konuda bana ne önerirsiniz ? daha ekonomik 2.el yada sıfır orjinal elcik bulabileceğim bir yer mevcutmudur antalyada? bu konuda bilgi verebilecek arkadaş varsa şimdiden teşekkür ederim..
kazasız sürüşler herkese...
 
Katılım
17 Ağu 2008
Mesajlar
267
slm arkadaşlar...
foruma yeni üye oldum bugün itibariyle 2008 model 3750 km de siyah renkli suzuki AN 125 Kullanıcısıyım. motoru uzun araştırmalarım sonucu almış bulunmaktayım. aldığım motoru çok fazla test edemesemde genel anlamda memnun kaldım fakat motorun gaz elcikleri aldığım arkadaş tarafından değiştirilmiş ve uyduruk bişey takılmış orjinalindeki kaliteli görünümden çok öte bi görüntüsü var malesef.. yetkili suzuki bayine sordum parçayı ve iki elciğin 120 tl olduğunu söylediler! sizlerden ricam bu konuda bana ne önerirsiniz ? daha ekonomik 2.el yada sıfır orjinal elcik bulabileceğim bir yer mevcutmudur antalyada? bu konuda bilgi verebilecek arkadaş varsa şimdiden teşekkür ederim..
kazasız sürüşler herkese...

Original elciğini sadece servisinden alabilirsin ama originale yakın bişi istiyorsan NERSE derimm :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst