[Antalya - MT]

Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
918
ÇAKIRLARDA belli bi buluşma yeri planlayalım cumartesi günü işim var ama erken çıkabilirim falan diyenler olabilir saat 4 te falan da buluşup gidip bi foto çekinip görede biliriz pazar günüde öle bişiler işte ayarlamaya çalışırız ewet ne diyorsunuz beyler






?
?

20- 21 aralık akdeniz enduro şampiyonası Cumartesi günü saat 13.00'da antrenman ve sıralama turları ile başlayacak yarış Pazar günü saat 10.30'da verilecek start ile birlikte zorlu mücadele de başlayacak. Antalya'nın eşsiz doğasında, denize 3 km. uzaklıktaki parkurda hem seyircilere hem de yarışçılara heyecanlı anlar yaşatacak yarışa tüm yarışçılar ve yarış severler davetlidir. erdalla ben gidiyorum gelmek isteyen ;)

:) :):)

ÇAKIRLARDA belli bi buluşma yeri planlayalım cumartesi günü işim var ama erken çıkabilirim falan diyenler olabilir saat 4 te falan da buluşup gidip bi foto çekinip görede biliriz pazar günüde öle bişiler işte ayarlamaya çalışırız ewet ne diyorsunuz beyler

:silent::silent::silent:

kimsecikler uğramaz oldu :):)
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
günaydın mt antalya nasılsınız bakalım enduro ya hazırmısınızzzzzzzzz !........:D
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
bn hazır deilim diyebilirm çnkü bnm izin pazr günü gece yani cumartesi günü gece oteldeyim izin vermıorlar cuma gunu 350 kişilk grup gırıoo onun için vermıorlar mecbur pazar kullanıorum off :(
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
tabikide dewam ediyor toplantılarımız her cumartesi saat 19:00 da selekler çarşısı önündedir artık siteye yazmıyoruz çünkü herkes yeri ve saati bilior yeni gelenler için tekrar yazalım sorun diil :) toplantımıza tüm mt il gruplarını bekleris ayrım yok :)
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
918
hakannn abiiii :):) :)
bişi dicem siz çakırlarda kamp mı yapcanız 2 günlük ben mi yanlış anladım faruk abi orda kalcaz dedi de :p
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
kamp diilde büyük bi ateş yakılcakmış gitar getiren biri olursa sabaha kadar şarkı müzik eşliğinde ateşin etrafında kıvrılır yatarız :D diye düşündük kamp fln yapcamız yok baktım çok soğuk ev yakın eve geçerim ordan pazar sabah gene giderim öle olr yani :))
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
918
kamp diilde büyük bi ateş yakılcakmış gitar getiren biri olursa sabaha kadar şarkı müzik eşliğinde ateşin etrafında kıvrılır yatarız :D diye düşündük kamp fln yapcamız yok baktım çok soğuk ev yakın eve geçerim ordan pazar sabah gene giderim öle olr yani :))

kıvrılır yatarız abi :p
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
hayırdır abi adana mt nin toplantılarından vazgeçtin antalya nınkine mi katılacan artık :silent::salut: terk mi ediyon bizi :pale:
sizi terk edermiyim :) ama şu var bende aşırı antalya sevgisi var o yüzden arada arkadaşlara takılırım, az gezmedim :mrgreen:
tabikide dewam ediyor toplantılarımız her cumartesi saat 19:00 da selekler çarşısı önündedir artık siteye yazmıyoruz çünkü herkes yeri ve saati bilior yeni gelenler için tekrar yazalım sorun diil :) toplantımıza tüm mt il gruplarını bekleris ayrım yok :)

önceden resim ekliyordunuz antalya özlemi gideriyordum, şimdi pek göremiyorum.eyer ekibin çoğalmasını, yeni katılımları istiyorsanız gezi yazıları, toplantı yazıları hazırlamanız çok faydalı olur derim:cat:
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
"demirgursel " kardeşim dediklerinde çok haklısın bunları bizlerde uygulamaya çalışıyoruz.grubu yavaş yavaş topluyoruz acele işe şeytan karışır saten.yavaş tan başlıyoruz...yinede saol...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst