- Katılım
- 19 Tem 2008
- Mesajlar
- 918
SELAM CEMAAT..!!
Arkadaşlar BiLeniniz var biLmeyeniniz var beLki.. Nasip oLursa Eğer Bayramdan Sonra 11-12 aralık gibi Askere gidyorum.. Bu vesiLeyle Bu pazar (30.11.2008) günü bi yemek vermeyi düşünüyoruz.. öle çok büyük mevlüt gibi bişey oLmyacak.. Ama yine de gelmek isteyen arkadaşlar buyursunLar geLsinLer..
Arora nın parası niyetine yemeklerini yesinLer
Ev Sütçülerde, Düden ŞelaLesi yoLu Üzerinde... Çınarlı Öğrenci Yurdunu geçtikten sonra sağlık ocağı var.. Gelmek isteyen Arkadaşlar Sağlık ocağının önünde beklerlerse.. Ben 12:00'de almaya gelirim sizi..
gelicem inşallah