- Katılım
- 4 Mar 2008
- Mesajlar
- 387
bilader (faruk) eksoz çıkışını kızarttınmı yoksa benmi yanlış görüyorum...
:cyclopsan
ewt kardeşim kızarttık ilk gun 50-60 bastım eve geldım bı baktım kzıarmıs
bilader (faruk) eksoz çıkışını kızarttınmı yoksa benmi yanlış görüyorum...
:cyclopsan
:mrgreen::mrgreen:Cumartesi Toplantılarına ılgısız kalmıyalım.. Motorsikletinde sorun olan ,yada motorsıkletsız olanlarda katılabılırler. Sonuçta bu bir sevgı meselesıdır.
Ramazan sende gel asker adamsın gıdıcen göremıcez zaten.
19:-15 arası selekler onunde çay bahcesıne kalkış.
19:15 - 20:00 arası çay bahcesinde muhabbet.
20:00-20:30 arası Eskı sanayı garantı kokoreç.
20:30- 124:00 arası şehir turu,sıcak bir mekanda geyik.
Yok ben geldım bulamadım,nerdesınız ne bılıyım dıyenler bahane uretenler ıcın programı acıkladım![]()