[Antalya - MT]

Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
acemi senii :D kardeşim başımızın üstünde yerin var Cumartesi Günleri Saat aksam 7 de selekler çarşısı önünde her hafta buluşuyoruz senide aramızda görmekten mutluluk duyarız hoş geldin :rendeer:
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
Cumartesi Toplantılarına ılgısız kalmıyalım.. Motorsikletinde sorun olan ,yada motorsıkletsız olanlarda katılabılırler. Sonuçta bu bir sevgı meselesıdır.

Ramazan sende gel asker adamsın gıdıcen göremıcez zaten. :)

19:-15 arası selekler onunde çay bahcesıne kalkış.

19:15 - 20:00 arası çay bahcesinde muhabbet.

20:00-20:30 arası Eskı sanayı garantı kokoreç.
20:30- 124:00 arası şehir turu,sıcak bir mekanda geyik.

Yok ben geldım bulamadım,nerdesınız ne bılıyım dıyenler bahane uretenler ıcın programı acıkladım :)
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
918
Cumartesi Toplantılarına ılgısız kalmıyalım.. Motorsikletinde sorun olan ,yada motorsıkletsız olanlarda katılabılırler. Sonuçta bu bir sevgı meselesıdır.

Ramazan sende gel asker adamsın gıdıcen göremıcez zaten. :)

19:-15 arası selekler onunde çay bahcesıne kalkış.

19:15 - 20:00 arası çay bahcesinde muhabbet.

20:00-20:30 arası Eskı sanayı garantı kokoreç.
20:30- 124:00 arası şehir turu,sıcak bir mekanda geyik.

Yok ben geldım bulamadım,nerdesınız ne bılıyım dıyenler bahane uretenler ıcın programı acıkladım :)
:mrgreen::mrgreen::p
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
Selam gencler nasılsınız bugün hava yağışlı olabilir yetkililere duyrulur :) ama ölmek var dönmek yok genede buluşcaz tabikide ::))))
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
142
yagmur,camur,soguk,karburator kapagı :p hıcbıse durduramaz beni aksam ordayım ama gozunuzu sevim usumeyecegimiz bi yer bulalım artık :pale:
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
918
inşallah yetişirim walla şimdi kaçıyorum ewden :p

ben eve döndüm sayın antalya Mt :p
sakata gelmemek için benzin konusunda ramazan abiyle samet abiye söyledim kusura bakmayın :)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
slm beyler ne zamandır katılamıyorum ock ozledım hepınızı.herkese slm ıyı gezmeler...
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
22
ii akşamlar arkadaslarr aranıza katılmama az kaldıı motorun takozları aldımm inşallah yarın tamirciye götürecem fakat boyacı bulamadım bnmkii 3 aylık işi varmışş almadıı sizin tnaıdık varmı ben boyayı getirecem o sadece boya atacakk :) yardımcı olursanız sevinirim

arkadaslar aslında sizinle tanışlmayı bende çok istiyomda kaç kere gelmek istediysemm hakan bilioo hep şirketten iş veriolar yetişemiomm o yüsden motoru yaptırıp geçde olsa gelmek istiyomm
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst