aynn valla akşamki adamın bedduası tuttu şerefsiz..
nese akşam 4 kişi ile yalımın orayı darmadagan yaptık haa 4 kişi için 2 ekip otosu 2 motorlu yunus polis 1 tanede sivil ekip arabası geldi bunların hepsi bizim için hee...
olay aynn şöle:hakanın motorunu kullancaktım motor çalışmadı hakan dedi nals çalışmaz aldı hakan çalıştırdı başladı her zamnki gibi gaza basmaya sonra gitti geldi egzoz patladdı.Yanımıza geldi motoru koydu karakaşın üstündeki 9-10.katta oturran adam çktı allah belanızı versin şerefsiz herifler dedi.Altında kalmadık tabi hakana baktım in ulen aşşagı dıoo adama adam bkle gelıorum dedi ama ne gelen var ne gıden.sorun oda deıl esas şamata yanımızda siviller varmış olaya müdale ettiler adam dıorki tmm beyfendi biz polisiz olaya el koyduk dıoo adam bas bas bagırıo hüviyetini göster bana siz hangı ekiptesizn die

bunu polise dıoo snra bn ekipleri çağırıorum dedi adam ama manyaktı.kimler fln verdık sorun olmadı siviller bizle muhabbet ettıler egzoz nasl patlatılıor dıoo sivil dieride anlatıoo söle söle yapıorlar die snra adam demezmı sizin burda manitamı varda ondanmı patlatıorsunz die ozamn bnmde bu bınada manita var dedi bnde çıkartıp silahmı patlatayım dıoo adam koptuk orda varya ama onu bunu bırakın 4 kişi ile 6 ekip arabası getiren yalımı koparan biziz
