[Antalya - MT]

Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
34
arkadaşlar ben yoğun soğuktan dolayı arabayla gelmek zorunda kaldım ıspartadan..bu yüzden küba marka motorla gelicez öğretmen arkadaşla..bi arkeolog bir öğretmen kadrosuyla yanınızdayız..
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
önemı yok z.l.m motorsıkletle dedıgın gıbı zor olur u havada. amaç bırlıkte olmak zaten.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
421
12/10:2008 Pazar Basın Toplantısı...
evett sımdıden pazar gunu yapılacak olan basın toplantısı ıcın gelıceklerın ısımlerı bellı olmaya başlasın bakalım

1) lewo ________ Levent ---------- Honda Beat
2) (no name) ____ Muhsin Eryurt --- Honda cbf 150
3) gezgin290 ____ Fatih ----------- Kanuni hussar
4) hakan07 _____ Hakan Keleş ---- Yamaha YBR 125
5) RmzN ________ RamazaN ------ Büyük ihtimaLLe Artçı
6) uniAkrep_07 __ FaruK ---------- HondA BeaT
7) ChİpSEt07 ____ ErdaL ---------- SkippeR 150
8) erfer ________ Muzaffer-------- Mobylette
9) burak07______ Burak----------- Motoran Torro 100
10)nadircan07____ NadircaN------- Honda BeaT
11)oguz _ antalya-OĞUZHAN--------hondan cbr 125 rr
12)darkstrysea-------samed-------mondial150zc
13)efendy093--------ALİ----------YBR 125 (07 AYR 01)
14)FAHRETTİN METİN---fahrettin-----Kıng135
15)

ee beyler 20 motor olursak bi antalya turuna cıkarız artık nasıl olur MT GRUBU... ;)[/QUOTE]

bende geliom inşallah :)
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
1) lewo ________ Levent ---------- Honda Beat
2) (no name) ____ Muhsin Eryurt --- Honda cbf 150
3) gezgin290 ____ Fatih ----------- Kanuni hussar
4) hakan07 _____ Hakan Keleş ---- Yamaha YBR 125
5) RmzN ________ RamazaN ------ Büyük ihtimaLLe Artçı
6) uniAkrep_07 __ FaruK ---------- HondA BeaT
7) ChİpSEt07 ____ ErdaL ---------- SkippeR 150
8) erfer ________ Muzaffer-------- Mobylette
9) burak07______ Burak----------- Motoran Torro 100
10)nadircan07____ NadircaN------- Honda BeaT
11)oguz _ antalya-OĞUZHAN--------hondan cbr 125 rr
12)darkstrysea-------samed-------mondial150zc
13)efendy093--------ALİ----------YBR 125 (07 AYR 01)
14)FAHRETTİN METİN---fahrettin-----Kıng135
15)özgürcayenne----özgür-----zealsun 150 Chooper (Harleyin küçük gardaşı :)Siyah
16)
17)


beyler benim arkadaşta gelior...
 
Katılım
29 Eyl 2008
Mesajlar
254
arkadaslar 1 aydır siyah cbr 125 bakıyorum sizden ricam bildiğiniz varsa yardımcı olmanız.. lütfen es gecmeyinnn.. 3200 3400 ytl civarı..
temizse 3400 e kadar cıkılabilir..
antalyadaki cbr lerin köküne kibritmi cakıldı??
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
Bugun sabah toplantıya gelen arkadaşların hepsine tek tek teşekkür ediyorum...Benzininize sağlık ;) güsel bir basın toplantısı oldu.Yorumlarda yazıalrda güsel.Hele motorlar dahada manyaktı ...Tekrar teşekkürler herkese...
 
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
49
:salut:slm.Gelen arkadaşlarımın hepsine teşekkür ederim.haftaya görüşmek üzere.beatfanclup arkadşlarıma teşekkürler???:wiinkk:
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
gelelere tesekkurler... cumartesı gunlerı aksma 7 de selekler onunde olan toplantılarada bekelrız..resımlerı yarına eklerım basındna alıp.
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
haftaya cuma akşam-akdenız ekınde tam sayfa haberımız cıkıcak

my.php


my.php
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst