[Antalya - MT]

Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese selamlar yeni katılımcılar aramıza hoşgeldiniz. bluedragger dikkat ettiysen 2009 yılı ocak ayında bu yönetim işi yeni seçilecek yönetime devrediyo. o seçimlerde hanımdan izin alıp da başkan olmak istersen gir seçimlere seni seçelim başkan

:)
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
arkadaslar Bana logo lazm baskılarım var yanları bos çıkıyo kim yollucaksa alim bi an önce :S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese selamlar yeni katılımcılar aramıza hoşgeldiniz. bluedragger dikkat ettiysen 2009 yılı ocak ayında bu yönetim işi yeni seçilecek yönetime devrediyo. o seçimlerde hanımdan izin alıp da başkan olmak istersen gir seçimlere seni seçelim başkan

:)

aman bee alın yönetim başkanı siz olun ben kılıbığım benden ne başkan olur neden başbayan gurubun kurucu olarak yada sıradan brir üyesi olarak devam etmek istiyorum zati çingeneye beylik vermişler ilk önce babasını vurmuş..
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
yaa beyler bn yokken seçim yapmıssınz aslında bnde basın bölümüne geçerım çnkü bnm peder basın tanıdıklar var gazete ve ;TV fln bnde kamerada var eger bni hor görursenız bnde basın bölumune geçerım...
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
keremciimm kızmasana sen yaaaaa. hem ben seni çoookkkkkkk seviyorum. buluşmalara kolay kolay katılamayacağını sen söyledin bize. onun için seni kalbimizin kurucu üyesi olarak seçtik. bizim görev 2009 senesi ocak ayında sona eriyo. orda ismi yazılan arkadaşlardan yeni bir yönetim kurulacak. bizim yaptığımız görevlendirme tamamen geçici bi yönetimdir. ilk kuruluş için yapılmış bi yönetimdir. asıl yönetim grup tamamlanıp toplantılar ve geziler düzene girdikten sonra, takriben ocak 2009 gibi gerçekleşecek.
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
918
keremciimm kızmasana sen yaaaaa. hem ben seni çoookkkkkkk seviyorum. buluşmalara kolay kolay katılamayacağını sen söyledin bize. onun için seni kalbimizin kurucu üyesi olarak seçtik. bizim görev 2009 senesi ocak ayında sona eriyo. orda ismi yazılan arkadaşlardan yeni bir yönetim kurulacak. bizim yaptığımız görevlendirme tamamen geçici bi yönetimdir. ilk kuruluş için yapılmış bi yönetimdir. asıl yönetim grup tamamlanıp toplantılar ve geziler düzene girdikten sonra, takriben ocak 2009 gibi gerçekleşecek.

:cat::cat:aynen öyle ozan abi
burak hoşgeldin bu arada
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
keremciimm kızmasana sen yaaaaa. hem ben seni çoookkkkkkk seviyorum. buluşmalara kolay kolay katılamayacağını sen söyledin bize. onun için seni kalbimizin kurucu üyesi olarak seçtik. bizim görev 2009 senesi ocak ayında sona eriyo. orda ismi yazılan arkadaşlardan yeni bir yönetim kurulacak. bizim yaptığımız görevlendirme tamamen geçici bi yönetimdir. ilk kuruluş için yapılmış bi yönetimdir. asıl yönetim grup tamamlanıp toplantılar ve geziler düzene girdikten sonra, takriben ocak 2009 gibi gerçekleşecek.

abi zati bekar olsaydım her etkinliğe sizden önce katılırdım faruk filen iyi bilir bu güne getirmek için çok uğraştık birimiz ümidi kesse diğerimiz mücadele ediyordu zati ben yönetim üyesi görevini ifa edecek durumda değilim biliyorsunuz o yazılarım gır gırına idi kimseye kızgınlığım yok zati kızmayada hakkım yok neyse gurubun bir üyesi olmak bana yeter ama guruptan birini kuralları ihlal ederken görürsem fena papaz olurum o kişiyle..:pr::cat:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
Bu olursa bundan basim bozuk olandan yaptım ?

yükleyemedim image calısmıyo :S
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi zati bekar olsaydım her etkinliğe sizden önce katılırdım faruk filen iyi bilir bu güne getirmek için çok uğraştık birimiz ümidi kesse diğerimiz mücadele ediyordu zati ben yönetim üyesi görevini ifa edecek durumda değilim biliyorsunuz o yazılarım gır gırına idi kimseye kızgınlığım yok zati kızmayada hakkım yok neyse gurubun bir üyesi olmak bana yeter ama guruptan birini kuralları ihlal ederken görürsem fena papaz olurum o kişiyle..:pr::cat:

biliyorum zaten sen merak etme elin bollşınca göreve talip olacağını da çok iyi biliyorum. senin gibi faal bi arkadaşı sadece üye koltuğunda görmekten ziyade yönetime de katılmanı isteriz. o nun için bişeyler yoluna girinceye kadar kendimizi siper ettik. eğer herşey istediğimiz gibi güzel ilerlerse ocak 2009 da yeni yönetime sadece organizasyon, reklam işini bırakacaz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst