günaydın arkadaslar..bende yeniyim.banada yer varmı aranızda![]()
aramıza hoşgeldin burak inş toplantılardada aramızda olursun...:rendeer::cat:
arkadaslar Bana logo lazm baskılarım var yanları bos çıkıyo kim yollucaksa alim bi an önce :S
benim msn [email protected] online diil galiba :S nese saolasın..
bana gelsinde burak ben bascam sanda veririm olmadı toplantıda verirler....
bu arada bu stickerları nasıl temin edebilirim![]()
herkese selamlar yeni katılımcılar aramıza hoşgeldiniz. bluedragger dikkat ettiysen 2009 yılı ocak ayında bu yönetim işi yeni seçilecek yönetime devrediyo. o seçimlerde hanımdan izin alıp da başkan olmak istersen gir seçimlere seni seçelim başkan
![]()
keremciimm kızmasana sen yaaaaa. hem ben seni çoookkkkkkk seviyorum. buluşmalara kolay kolay katılamayacağını sen söyledin bize. onun için seni kalbimizin kurucu üyesi olarak seçtik. bizim görev 2009 senesi ocak ayında sona eriyo. orda ismi yazılan arkadaşlardan yeni bir yönetim kurulacak. bizim yaptığımız görevlendirme tamamen geçici bi yönetimdir. ilk kuruluş için yapılmış bi yönetimdir. asıl yönetim grup tamamlanıp toplantılar ve geziler düzene girdikten sonra, takriben ocak 2009 gibi gerçekleşecek.
keremciimm kızmasana sen yaaaaa. hem ben seni çoookkkkkkk seviyorum. buluşmalara kolay kolay katılamayacağını sen söyledin bize. onun için seni kalbimizin kurucu üyesi olarak seçtik. bizim görev 2009 senesi ocak ayında sona eriyo. orda ismi yazılan arkadaşlardan yeni bir yönetim kurulacak. bizim yaptığımız görevlendirme tamamen geçici bi yönetimdir. ilk kuruluş için yapılmış bi yönetimdir. asıl yönetim grup tamamlanıp toplantılar ve geziler düzene girdikten sonra, takriben ocak 2009 gibi gerçekleşecek.
abi zati bekar olsaydım her etkinliğe sizden önce katılırdım faruk filen iyi bilir bu güne getirmek için çok uğraştık birimiz ümidi kesse diğerimiz mücadele ediyordu zati ben yönetim üyesi görevini ifa edecek durumda değilim biliyorsunuz o yazılarım gır gırına idi kimseye kızgınlığım yok zati kızmayada hakkım yok neyse gurubun bir üyesi olmak bana yeter ama guruptan birini kuralları ihlal ederken görürsem fena papaz olurum o kişiyle..r::cat: