- Katılım
- 19 Haz 2008
- Mesajlar
- 51
Eline emeğine sağlık lewo
Bide ben neden hep uyyo gibi çıkmışım ya :mrgreen:
Bide ben neden hep uyyo gibi çıkmışım ya :mrgreen:
Birader ehliyet yok bişe yok sen diyosun selekler
Antalyalı olupta ehliyeti olan çok az arkadaşlımız var
Toplanamama nedenimiz bu bence