[Antalya - MT]

Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
tipin öylede onun için :) :)
Lewo eline sağlık kardeşim fotolar için bu arada hayırlı olsun tekrardan A2 için darısı ekimde bnm başıma :) :)
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lewo ellerin dert görmesin de ben sigara içmiyorum denk gele çıkmış paket önümde bu gün için ne kararlaştırdık arkadaşlar toplanıyo muyuz yarına mı bırakıyoruz
 
A

arzum_1907

wallaa toplantı güselmiş:salut:bende de kader yok yafss:( ahh ahh bi dahaki toplantıya inş:pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.



gel vatandaş gel gelmeyen birde gelmeyen pişman oluyor gel vatandaş sende geeelll...:mrgreen:
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bluedragger tanıtım için çok teşekkürler şu toplantı olayı 17:30 a kadar netleşirse güzel olur netleşmezse ben cumartesi geliyorum aynı saat aynı yerde
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağol ozanım pc özürlüsü olarak elimden bu kadarı geldi..

ben gelemicem kaynana anjio olacak refakatçı duracam..

hepinizin cuması mübarek olsun ben namaza gidiyorum..


(cumaya gittim dönücem):queen::queen::queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
247
Bugün (Cuma) TopLanma işi yattı sanırım ?? Kimse yok ? Yarın BAri topLanaLım... SeLekLer Çarşısının Önünde mi ? yoksa çay bahçesinde miyis beyler ???
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence de yattı cuma toplanma işi bende cumartesi saat 8:30 da seleklerin önüne gelecem arkadaşlar haberiniz olsun
 
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
247
OK... Cumartesi (16.08.2008) saat 20: - 20:30 arası MT AntaLya ekibini SeLekLerin önüne bekLiyoruzz... :cat:
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
286
Birader ehliyet yok bişe yok sen diyosun selekler
Antalyalı olupta ehliyeti olan çok az arkadaşlımız var
Toplanamama nedenimiz bu bence
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Birader ehliyet yok bişe yok sen diyosun selekler
Antalyalı olupta ehliyeti olan çok az arkadaşlımız var
Toplanamama nedenimiz bu bence

senin seyyar pavyonu gören mimler zati bizi..:queen:
 
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
247
Arkadaşım üst mesajlara bakrsan topLantımızı görürsün.. orda herkezin ehliyeti yok.. yeni yazılanlar var.. yeni alanlar var vs... sen gel bi şekilde.. biz seni evine kadar bırakırız.. önemli olan birlikteliği sağlayabilmek..
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
ben bugun aksma 18:00 gıbı kemere gezmeye gıdıyorum kzı arkadaşımla. resımler atarım sıteye.

Toplantı gunleri sabıt olmadıgı surece karışıklık olur. Bundna sonra cumartesı gunlerı bence en uyugn olanı. hem pazar gunu gezı olucaksa konusulur,hem iş çıkışı ertesı gun pazar oldugundna mıllet daha rahat eder.
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yukarıdaki fotoğraflarda gördüğünüz arkadaşların sadece 3-4 ünde vardı ehliyet (o foto çekilirken olmayanlardan birisi de bendim) ama yine de seleklerin önünde toplandık o saatte kimse olmaz seleklerin önünde 3 tür tecrübe edindim olan polisler de saat 7 deyince ayrılıyo. bence de buluşma günlerimizi cumartesi saat 8:00 - 8:30 arasına sabitleyelim lewo ya katılıyorum söylediklerinde
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
16/08/2008 toplantı katılımcı listesi
yer:selekler çarşısı önü
saat:20:00 ila 20:30 toplanma saati

1)gezgin290__fatih__kanuni hussar 125
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)

lütfen ayrı liste yapmayın bu lisyeyi alıntı yaparak devam edin..teşekkür ederim..
 
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
247
16/08/2008 toplantı katılımcı listesi
yer:selekler çarşısı önü
saat:20:00 ila 20:30 toplanma saati

1)gezgin290__fatih__kanuni hussar 125
2) RmzN - RamazaN - KAISAR SJ 150
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)

lütfen ayrı liste yapmayın bu lisyeyi alıntı yaparak devam edin..teşekkür ederim..
 
Katılım
19 Haz 2008
Mesajlar
51
16/08/2008 toplantı katılımcı listesi
yer:selekler çarşısı önü
saat:20:00 ila 20:30 toplanma saati

1)gezgin290__fatih__kanuni hussar 125
2) RmzN - RamazaN - KAISAR SJ 150
3)nadircan07 - nadircan - artçı olarak
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)

lütfen ayrı liste yapmayın bu lisyeyi alıntı yaparak devam edin..teşekkür ederim..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst