
bu cumartesi buluşuyomuyuz arkadaşlar ayı yerde aynı saatte
walla ortak bi karara varırsak bence buluşalım
herkeze teşekkürler.ben şu an ısparta da çalışıyorum aynı anda da turizm ciyim.1 ay sonra tekrar antalya da olacağım.ben de sizlerle tanışmak için heyecanlanıyorum.görüşmek üzere....kasperl
arkadaslar ben dıyorumkı bu haftasonu pazar dıyorum kemerde kuzkoyu mu ne varmıs oldukca guzel bı yere benzıyor alırız atımızı mangalımızı gıderız guzelce gezer tozar gelırız ne dersınız???
Herkeze Sıcak Selamlar.ben Yeni Katıldım.cbr 1000 Kullanıcısıyım.aranızda Olmaktan Mutluyum.herkeze Iyi Günler Ve Ayrıca Bütün Motorcu Arkadaşların Trafik'de Dikkatli Olma Dileğiyle.....
arkadşlar benim hafta sonu köye gitme durumum var eğer sizede uyarsa geç olmadan toplantıyı hafta içine alabilirmiyiz...mesala cuma günü olabilirmi bu konuyu bi netleştirsek....