[Antalya - MT]

Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
ulen bı tane fotoda yokum orda lewo eklesede mıllet tanısa bızı yaws... :D bende arabesk severım...:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lewo lem foto eklicen 40 dereden su getirtiyosun olmaski amaaaaaa..

lem kılıbık07 kimmiş bakem ben tanıımıyorum öle birinii..

şişşşştt çaktırmayın internete kaçak giriyom ofiste tüm kapılar kapalıyken osurdum millet bayıldı..
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu cumartesi buluşuyomuyuz arkadaşlar ayı yerde aynı saatte
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
70
oooooo millet nabersiniz ya wala süper olmuş bura:)))

kasperl kardeş aramıza hoşgeldin bidahaki toplantıda seni de aramızda görmekten mutluluk duyarız.

arkadaşlar bugün sınavdan sonra stikırlar için biraz uğraştım ve tasarım işi halloldu istediğimiz gibi aynı.. hatta tahmin ediyorum ki şu sıralarda hepsi basılmıştır sadece gidip alması kalıo



bakalım beyenecekmisiniz
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
walla ortak bi karara varırsak bence buluşalım
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
walla ortak bi karara varırsak bence buluşalım

abi zaten her cumartesi değilmi buluşmlar eğer öne alalım diyosan alırız hafta içi olabilir cuma falan hafta sonu belki benim köye gitme durumum olabilir..ama gitmeden tişörtleride baskıya vericem....olağanüstü hal toplantısı yapabiliriz...acil surum yani...:cat:
 
Katılım
11 Ağu 2008
Mesajlar
18
herkeze teşekkürler.ben şu an ısparta da çalışıyorum aynı anda da turizm ciyim.1 ay sonra tekrar antalya da olacağım.ben de sizlerle tanışmak için heyecanlanıyorum.görüşmek üzere....kasperl
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
arkadaslar ben dıyorumkı bu haftasonu pazar dıyorum kemerde kuzkoyu mu ne varmıs oldukca guzel bı yere benzıyor alırız atımızı mangalımızı gıderız guzelce gezer tozar gelırız ne dersınız???
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
239
arkadaslar ben dıyorumkı bu haftasonu pazar dıyorum kemerde kuzkoyu mu ne varmıs oldukca guzel bı yere benzıyor alırız atımızı mangalımızı gıderız guzelce gezer tozar gelırız ne dersınız???


Ben gelırım walla. ehlıyetı yarın 4 de alıyorum zaten :queen::queen::mrgreen:

Hafta sonları yapılacak her turlu org. a itina ile katılınır :cat::queen::wiinkk:

[email protected]- 0506 556 22 36

Herkeze Sıcak Selamlar.ben Yeni Katıldım.cbr 1000 Kullanıcısıyım.aranızda Olmaktan Mutluyum.herkeze Iyi Günler Ve Ayrıca Bütün Motorcu Arkadaşların Trafik'de Dikkatli Olma Dileğiyle.....

hooşgeldın MT Antalya ya.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
arkadşlar benim hafta sonu köye gitme durumum var eğer sizede uyarsa geç olmadan toplantıyı hafta içine alabilirmiyiz...mesala cuma günü olabilirmi bu konuyu bi netleştirsek....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
levent lem bi foto eklicen bekleye bekleye ağaç olduk he..

pozun mu bitti pilinmi bitti ne oldu yan yattı çamura battı gibi bişimi oldu..

gecen gün ki katılımcı arkadaşlara teşekkürler inş bu haftada buluşuruk yani inş öyle sanıyorum(acaba hatun bu seferde izin verecekmi) inş heralde galiba sanırsam gelirim..

06 blue kraker== kılıbık 07
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim için sorun değil diyemicem çünkü ehliyetime el koydular malesef ilk ehliyeti ıspartadan aldığım için dosyamı ıspartaya yolladılar ne zaman gelir allah bilir. o zamana kadar yakalanma korkusuyla hiçbiyere çıkamıyorum. cuma günü emniyete uğrayacam eğer cuma gelmişse ehliyet sorun değil. ama gelmemişse pazartesiye kalmışsa bakarız bi çaresine

:)
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
arkadaşlar tişört işini ayarladım gayet uygun bir fiyata yapacaklar..tişörtleri...piyasanın altında bir fiyat....eğer 50 adet olursa 9 ytlden eğer 20 adet olursa 10 ytl den bende dedim varsın 15 ten olsun ve baskılarını gösterdi boya baskımı ne dedi gerçekten güsel görünüyür..normal baskılar gibi değil yani uyduruk değil....kumaşa işliyolar yani olayı....düşündüm arkaya 2 logo önede bi ufak logo 13-14 ytl der galiba ve tişörtler hazır değil baskıdan sonra dikim yapılıor.yani hazır tişörte basmıolar..kumaşa seri basıp sonra kesimle tişört dikiolar bence daha güsel olur.
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
adaş ii hoşta boya baskı kötü olur yaa çönkü bnde bastırdım 07 gençlik grubuna çok kötu oldu normal bi baskı var tam adını blmıorum ondna bastırsak hiç deılse yıkanında fln çıkmıor....
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok güzel gezgin290 öyle bi durumda ben 3 tane olayına girerim 2 siyah 1 beyaz olmak üzere
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst