- Katılım
- 18 Mar 2008
- Mesajlar
- 633
bırader ben gıderken kereme bız gıdıyoruz dedım...tam kalkarken kızın bırı sanki gıtme der gıbı gozumn ıcıne baktı..o an kalktıgım ıcın pısman olmadım deıl ama bız gıdıyoz dedık bı kere keske tanıssaydık ama baska bı sefere artık...keremde az deıl ha dansoz gıbı kıvır kıvır..:mrgreen: neyse kardeslerım hafta sonu bı bulusma ayarlayalım..Allah'a emanet olun.....kerem tekrar hayırlı olsun kardesım...
keşke görüşseydik neyse artık madem kız baktı ne gidion orda takıl biraz daha tanışır giderdin...:queen::queen:
düğün fotoları bunlar yeni çıktııııııı. biz seni tanımadığımız için yanına gelemedik erfer kusura bakma ama inan çok iyi oldu bu düğün birbirini hiç tanımayan insanlar bile nasıl içten ve samimi konuşup ortak dertlerini paylaşabiliyolar bunu öğrendim birkez daha. bu arada kerem'e hayırlı olsun diyelim ve darısı bizlerin başına dimi arkadaşlar.
şimdilik bu kadar ekleyebildim fotolar 8 mp ondan galiba çok zor upload ediliyolar. isteyenler msn den ulaşsınlar bana ordan yollayayım öyle daha kolay gönderirim. düğüne dair çok güzel fotoğraflar bunlar başka yerde yok
![]()
abi resimlerdeki pembe tişörtlü şebek ben oluyorum yani(gezgin290)....diğer hafif saçları dökülmüş birazda göbekli abimiz ozan abimiz oluyor (yani atos0707):queen::queen:
Son düzenleme:










