[Antalya - MT]

Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
bırader ben gıderken kereme bız gıdıyoruz dedım...tam kalkarken kızın bırı sanki gıtme der gıbı gozumn ıcıne baktı..o an kalktıgım ıcın pısman olmadım deıl ama bız gıdıyoz dedık bı kere keske tanıssaydık ama baska bı sefere artık...keremde az deıl ha dansoz gıbı kıvır kıvır..:mrgreen: neyse kardeslerım hafta sonu bı bulusma ayarlayalım..Allah'a emanet olun.....kerem tekrar hayırlı olsun kardesım...

keşke görüşseydik neyse artık madem kız baktı ne gidion orda takıl biraz daha tanışır giderdin...:queen::queen:

düğün fotoları bunlar yeni çıktııııııı. biz seni tanımadığımız için yanına gelemedik erfer kusura bakma ama inan çok iyi oldu bu düğün birbirini hiç tanımayan insanlar bile nasıl içten ve samimi konuşup ortak dertlerini paylaşabiliyolar bunu öğrendim birkez daha. bu arada kerem'e hayırlı olsun diyelim ve darısı bizlerin başına dimi arkadaşlar.

:)















şimdilik bu kadar ekleyebildim fotolar 8 mp ondan galiba çok zor upload ediliyolar. isteyenler msn den ulaşsınlar bana ordan yollayayım öyle daha kolay gönderirim. düğüne dair çok güzel fotoğraflar bunlar başka yerde yok

:)




abi resimlerdeki pembe tişörtlü şebek ben oluyorum yani(gezgin290)....diğer hafif saçları dökülmüş birazda göbekli abimiz ozan abimiz oluyor (yani atos0707):queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw bana abi demeyin bana sadece kardeşim abi diyebilir ben daha yaşlanmadıııııımmmmmmmm.

:pr:
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633


[bunlarda çeşitli çercevede logolarımız hadi bakalım 4 seçenek en çok hangisine gelecek....:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gezgin logolarda coşmuşsun hepsi birbirinden güzeller walla ama istersen başa dönmeyelim bi daha ne kadar seçenek olursa o kadar kafa karıştırır bi örneği kararlaştırıp o nun iinden devam etmek en güzeli
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
ya kerem k.bakma kardeşim bu mutlu gununde yanında olamadım.Valla gelmek çok istıordum ama malum biliorsun iş-güç var işte.16:00-24:00 çalışıorum o yuzden gelmedım yksa sabah çalışşam gelirdim biliorsun yani.Neyse kardeşim sana hayatında mutluluklar dılıorum bi an önce çoluk çocuga karışırsın inşallah.Darısıda bizlerin başına....

Beyler bu önümüzdeki hafta kendi aramızda buluşma ayarlıyoruz.Hafta içi olucak bu buluşma.Herkezin haberi olsun.Msndekilerde birbirine haber versinler.Buluşma gününü yarın yazacam buraya haberinz olsun tekrar...
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim için sorun yok ben arabayla gelirim buluşmaya. bu arada gezgin yazdığın yazıyı şimdi dikkatle okudum da lem bu fotolarda benim göbek nerde ben göremedim de. özellikle göbek kısmını ayırdım da koydum. yoksa sööle bi daha düzenleyeyim fotoları

:)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
82
BeyLer bu pazar Sanırım EhLiyet direksiyon sınavı var.. ? 03.08.2008 (pazar) geçenlerde konuşmuştuk.. biLen arkadaşLar biLiyor.. Bu pazar sınav yerinde buLuşma oLayına ne dersiniz.. zaten girecek oLanLar oradaoLacak biz de oraya gidip.. biras sohbet edip, arkadaşLarımıza destek oLuruz... :cat: (cevapLarı bekLiyorum...)

Bu arada Kerem kardeşim.. HayırLı, uğurLu, sağLıkLı, huzurLu ve de mutLu bir ömür diLiyorumm...!! :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben sınav yerinde olacam gelecek arkadaşları bekliyorum (bende sınava giriyorum) oturur muhabbet eder bişeyleri paylaşmaya başlarız

:)
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
265
vay be arkadaşlar sonunda resimdede olsa sizleri görebildim napalım bunada şükür
keremin kardeşim tekrar tekrar hayırlı olsun ALLAH bir yastıkta kocatsın yastığı yıkayın ama :p

gezginim en alttaki logo iyi gibi sanki bayrak yukardan aşağı olsa nasıl olur acaba
ozanım yaşlısın göbeklisn işte ne kızıyon :queen:
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
atos ve gezgın ben sızı gordum hatta sızde benı gormussunuzdur sız bıseler satan sahının onunde duranlarsınız degılmıs ben sızın tam sol tarafınızdaydım...nese bı dahakı sefere artık...
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
benim için sorun yok ben arabayla gelirim buluşmaya. bu arada gezgin yazdığın yazıyı şimdi dikkatle okudum da lem bu fotolarda benim göbek nerde ben göremedim de. özellikle göbek kısmını ayırdım da koydum. yoksa sööle bi daha düzenleyeyim fotoları

:)

abi o göbeği ben gördüm ne dmek yok saklama yani.. kaçak balkon var yıkıcak belediye demedi deme...:queen::queen:

atos ve gezgın ben sızı gordum hatta sızde benı gormussunuzdur sız bıseler satan sahının onunde duranlarsınız degılmıs ben sızın tam sol tarafınızdaydım...nese bı dahakı sefere artık...

abi nerden bilelim işte msnde resminide hiç görmedim...avatrındada yok oyüzden hiç olazssa bi görseydik orda buluşurduk...nese faruk yarın toplantı saatini ve gününü yazcak o zman gelirsen inş. görüürz:cat:

vay be arkadaşlar sonunda resimdede olsa sizleri görebildim napalım bunada şükür
keremin kardeşim tekrar tekrar hayırlı olsun ALLAH bir yastıkta kocatsın yastığı yıkayın ama :p

gezginim en alttaki logo iyi gibi sanki bayrak yukardan aşağı olsa nasıl olur acaba
ozanım yaşlısın göbeklisn işte ne kızıyon :queen:

abi bence logo seçiminde benim tercihim ya ilk resim tek olan yada diğer üç resimdende ilk baştaki diyorum yarasa olan tipli yada ilk koyduğıuum tek tesim...
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar genel konuşmalarda da yazacağım ama 2-3 ağustosta bizim karnaval var ben orda görevliyim inşallah ehliyet sınavını etkilemez bu karnaval olayı izin aldım gerçi ama olsun gene de bi korku var içimde

:)

 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sünnet törenini biz görmüyoruz sünnet çocukları geisini yapıp hastaneye gidiyolar protokol yerine geçince konserler başlıyo
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
arkadaşlar genel konuşmalarda da yazacağım ama 2-3 ağustosta bizim karnaval var ben orda görevliyim inşallah ehliyet sınavını etkilemez bu karnaval olayı izin aldım gerçi ama olsun gene de bi korku var içimde



abi birezilya kızlarının yanında bana yer ayırırmısn gönüllü olmak istiyorum ben:queen::queen::mrgreen:gelcez inş
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bizde rus uyruklu kızlar olacaklar kortejde
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
BeyLer bu pazar Sanırım EhLiyet direksiyon sınavı var.. ? 03.08.2008 (pazar) geçenlerde konuşmuştuk.. biLen arkadaşLar biLiyor.. Bu pazar sınav yerinde buLuşma oLayına ne dersiniz.. zaten girecek oLanLar oradaoLacak biz de oraya gidip.. biras sohbet edip, arkadaşLarımıza destek oLuruz... :cat: (cevapLarı bekLiyorum...)

Bu arada Kerem kardeşim.. HayırLı, uğurLu, sağLıkLı, huzurLu ve de mutLu bir ömür diLiyorumm...!! :wiinkk:

abi benim gelmem mümkün değil galiba köye gitme durumum var..ama şimdiden tüm ehliyet alacak arkadşlara ALLAH kolaylık versin..başarılar.:cat:

bizde rus uyruklu kızlar olacaklar kortejde

oda olur abi farketmez...şaka biyanada gelmeye çalışıcaz abi ALLAH 'tan bi mani çıkmazssa ordayız inş.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
walla gelmek isteyen herkese açık bir karnavaldır eğer gelemezseniz ya ey tv den yata vip tv den izleyebilirsiniz (ey tv den canlı olarak yayımlanacak galiba) ama orda beni göremezsiniz ben perde arkası kahramanlarındanım

:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst