[Antalya - MT]

Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence beyaz yazı daha çok yakışmış üstadlar. siz ne dersiniz
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
bence beyaz yazı daha çok yakışmış üstadlar. siz ne dersiniz

abi ne diyosun bu logoya bence hoş son düzenlemeden sonra baskıya verelimmi hem sticker hem tişört olayı istiyosanız kollarada repsol ne bilim bazı firmaların logosunu yaptırırız ama fiyat artaro başka tabi...artık basalım şu logoyu ya delircem ben...:queen::queen:

bu arada şunuda sorim bu logoya tarih atılcakmı yani kuruluş 2008 veya başka bi tarih oınuda sorimde ona göre karara varalım
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel soru logoya tarih atılacak mı türkiye yazısının altına atılabilir tabi tarih 2008 olarak ama kollara resmen sponsor olmayan herhangi bir markanın amblem vb. yazdırırsak suç işlemiş oluruz kollara amblem arma meselesini daha sonra düşünürüz. önce göğse beyaz yazılı kendi amblemimiz arkasına da kurucu ekipten olanlara ister İng. Official ister Türkçe Görevli yazısı altına da www.motosiklet.net yazısı hoş olur bence. gruba sonradan katılacaklarda Official yada Görevli yazısı olmadan t-shirt veririz kurucular belli olur böylelikle. mesela 10 gezimize arka arkaya katılanlara da Official yada Görevli yazılı t-shirt vererek onları da kurucu ekibimize dahil edebiliriz mesela. Official yada Görevli yazısını illa koyalım dememin amacı kurucu ekibin gezilerde belli olması. dışarıdan bakanlar yüzümüzden anlamazlar kim olduğumuzu ama arkadaki yazıyı görünce bu adamlarda sorumluluk var derler.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
site nin adresinin yazı boyutu 1 kademe daha büyütün..
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
(bakın düğünüme gelmek illa takı takmak değildir yada kimseyi zorla oynatmıcam siz beni orda yanlız bırakmayın yeter tek isteğim bu gelemeyenlerin canı sağolsun..)

bı de takımı beklıyosun..adama bak..:p gelırım mobıletımle konvoyu cekerım tmm tmm tek teker yapmıcm..beyler bu arada logoda bıraz oynama yapılması lagzım...bıde o yarıs motorunun yerıne bızım motorları koysak daha hos durmazmı hem hangımızde yarıs motoru varkı?
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
82
bizim motorLarı derken hangi motor :) hepiimiz aynı motora binmiyoruz sanırım ?

Yarış motorumuz yok ama.. gönLümüzde yatıyo.. (şahsen benim yatıyo.. :) )
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
(bakın düğünüme gelmek illa takı takmak değildir yada kimseyi zorla oynatmıcam siz beni orda yanlız bırakmayın yeter tek isteğim bu gelemeyenlerin canı sağolsun..)

bı de takımı beklıyosun..adama bak..:p gelırım mobıletımle konvoyu cekerım tmm tmm tek teker yapmıcm..beyler bu arada logoda bıraz oynama yapılması lagzım...bıde o yarıs motorunun yerıne bızım motorları koysak daha hos durmazmı hem hangımızde yarıs motoru varkı?

len pis mobiletçi senden yada bir başakasından takı filen beklemiyorum sen önce mobiletin deposunu doldurmaya çalış..

takı muhabbetini yapmamın sebebi bazılarınız (şimdi gidince takı takmak lazım en iyisi ben gitmeyim) diyebilir o yüzden bu muhabbeti yaptım..

beyler kimseyi zorlamıyorum yarın saat 8 de düğünüme gelmek isteyen gelebilir..

geleninde gelmeyeninde canı sağolsun..:cat:
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
360
Abi yazıdakı TÜRKİYE yerıne motosıklet.net yazdırsak daha ıyı olur gıbıme gelıyo zaten t-shırt'den turk oldugumuz anlsılır hemde sıtenınde reklamını yapmıs oluruz.
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
ben chopper hastasıyım ama motor olduktan sonra hepsine razıyım

:)


MT-ANTALYA Facebook şubemiz açılmıştır hayırlı uğurlu olsun arkadaşlar


http://www.facebook.com/group.php?gid=35206092544

abi facebook için emeğine ellerine sağlık ama ben facebook pek çözemedim nasıl resmimi eklicem nasıl oraya üye olcam abi bi açıklarsan:cat:

Abi yazıdakı TÜRKİYE yerıne motosıklet.net yazdırsak daha ıyı olur gıbıme gelıyo zaten t-shırt'den turk oldugumuz anlsılır hemde sıtenınde reklamını yapmıs oluruz.

evet güsel bir fikir türkiye yerine başka bişi de yazılabilr...zaten türkiyedeyiz bunu yazıyla belli etmemize gerek yok başka bişeyde yazıp yapabiliriz...:cat:

=atos0707;güzel soru logoya tarih atılacak mı türkiye yazısının altına atılabilir tabi tarih 2008 olarak ama kollara resmen sponsor olmayan herhangi bir markanın amblem vb. yazdırırsak suç işlemiş oluruz kollara amblem arma meselesini daha sonra düşünürüz. önce göğse beyaz yazılı kendi amblemimiz arkasına da kurucu ekipten olanlara ister İng. Official ister Türkçe Görevli yazısı altına da www.motosiklet.net yazısı hoş olur bence. gruba sonradan katılacaklarda Official yada Görevli yazısı olmadan t-shirt veririz kurucular belli olur böylelikle. mesela 10 gezimize arka arkaya katılanlara da Official yada Görevli yazılı t-shirt vererek onları da kurucu ekibimize dahil edebiliriz mesela. Official yada Görevli yazısını illa koyalım dememin amacı kurucu ekibin gezilerde belli olması. dışarıdan bakanlar yüzümüzden anlamazlar kim olduğumuzu ama arkadaki yazıyı görünce bu adamlarda sorumluluk var derler.[/QUOTE

üstadım dünde konuştuğumuz gibi...ben yazı yerine rütbe düşünüyorum ne bilim illa omuzda değilde yakada 2 yıldız 3 yıldız 4 yıldız hiç olmazssa öle yapalım derim ben yani öle büyük yazılarla görevli tarzı şeyler yapmak benim pek içime sinmedi...ama dediğim gibi rütbeli yaparak bence güsel olur...hiçte yerkplamaz ve hoş olur....bu arada stckerler reflektörlü olabilir..yani kedi gözü gibi parlıcak ışık vurunca...:ve tarih işinide ayarlayın ona göre tarih atalım...logoya türkiye yazısı yerinde bir tarih olabilir....
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
rütbe olayı benim de hoşuma gitti sen anlattıktan sonra ama asker polis gibi omza apolet yerine senin de dediğin gibi t-shirtte uygun bi yere yıldızvari çelenkvari (yıldız ve çelenk demiyorum o olay sadece asker, polislere mahsus belki bi sorun çıkartabilirler) bi işaret konulabilir rütbe arttıkça işaret sayısı arttırılabilir. mesela göğüs kısmına bi cırt eklenebilir rütbe arttıkça bi üst rütbenin cırtı eskisinin yerine konulabilir.
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
rütbe olayı benim de hoşuma gitti sen anlattıktan sonra ama asker polis gibi omza apolet yerine senin de dediğin gibi t-shirtte uygun bi yere yıldızvari çelenkvari (yıldız ve çelenk demiyorum o olay sadece asker, polislere mahsus belki bi sorun çıkartabilirler) bi işaret konulabilir rütbe arttıkça işaret sayısı arttırılabilir. mesela göğüs kısmına bi cırt eklenebilir rütbe arttıkça bi üst rütbenin cırtı eskisinin yerine konulabilir.

evet abi ama artacak şey ne olabilir ona karar verelim yıldız değilde ne olabilir..benim aklıma bişi gelmiyo...ama arkadşlarda yardımcı olursa bi aparat bulabilirz...
 
Osmaniye İl Temsilcisi
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
356
bu arkadaşımızın ismini ve telefon numarasını bilen varmı.

millet duyduk duymadık demeyin bu perşembe düğünüm var herşey alel acele oldu hepinizi bu perşembe şarampol durağının karşısındaki kaplan pastanesinin yanındaki yoldan girince real alışveriş merkezine giden yol üzerinde saat: 20:00da mahalle arasında yapılacak olan düğünüme beklerim gelenlere yada gelmeyenlere şimdiden teşekkür ederim..

eee skullhunter evlenirde 06blue kraker boşmu durur bende evlendim hepinizi bekliyorum..
:queen:

Ben osmaniyeden geldim antalyaya, şu an konaklıdayım, bu ardadaşımızın düğününe gitmeyi düşünüyorum ancak ne telefonu var bende nede ismini biliyorum bilen ardaşımız varsa lütfen acil bildirsin. Selamlar. Hatta telden bildirebilirseniz çok sevinirim. 0544 907 0011 - 0539 311 4999
 
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
Ben osmaniyeden geldim antalyaya, şu an konaklıdayım, bu ardadaşımızın düğününe gitmeyi düşünüyorum ancak ne telefonu var bende nede ismini biliyorum bilen ardaşımız varsa lütfen acil bildirsin. Selamlar. Hatta telden bildirebilirseniz çok sevinirim. 0544 907 0011 - 0539 311 4999

abi öncelikle hoşgeldin abi bizde seni konuşuyoduk...nerde nezaman gelcek diye...evlenecek arkadaşımızın adı kerem..telefonunu yazıorum abi...0546 802 36 04 benim adımda fatih(gezgin290) benim telefonumda 0554 321 94 96 abi biz seni uygun biryerden alırız..ve haberleşme şanısımız olur abi...
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben osmaniyeden geldim antalyaya, şu an konaklıdayım, bu ardadaşımızın düğününe gitmeyi düşünüyorum ancak ne telefonu var bende nede ismini biliyorum bilen ardaşımız varsa lütfen acil bildirsin. Selamlar. Hatta telden bildirebilirseniz çok sevinirim. 0544 907 0011 - 0539 311 4999

evlenecek olan arkadaşımız Real alışveriş merkezinin arka tarafında düğün yapacak eğer o tarafları biliyosan o taraflara gelince bizlerden birini haberdar edersen gelir seni alırız yoksa bi şekilde bizlere ulaşırsan bilinen bi yerden sana eskortluk edebiliriz. benim telefon 0.535.669.29.59 ismim ozan
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
evet arkadaslar rutbe olayı benımde aklıma yattı ha bu arada dugune arkadasımıda geıtrcem heberınız olsun.....orda bıse olursa yanı bulamassan bana 05434454484 num ulasınız...

kardesler ben gıttım dugune ama mt den kımseyı goremedım...ayıp oldu dıyım sımdıden gelıcem dıypte gelmeyenler ıcın...
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
633
erfer bizde atosla(ozan abiyle geldik tabi sei tanımadığımız için bulmadık hatta kerem dedi biraz önce burdaydı dedi ama oda göremedi...biz çıktıktan sonra yazdın galiba sayfaya telefonunu görmedik görsek muakkak arardık seni...nese sağlık olsun abi ne diyelim...damadın fotolarını ozan abi koycak topiğe bide oynmasını bilmeme der bu kerem dansöz gibi maşşallah tosunum...:p
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
bırader ben gıderken kereme bız gıdıyoruz dedım...tam kalkarken kızın bırı sanki gıtme der gıbı gozumn ıcıne baktı..o an kalktıgım ıcın pısman olmadım deıl ama bız gıdıyoz dedık bı kere keske tanıssaydık ama baska bı sefere artık...keremde az deıl ha dansoz gıbı kıvır kıvır..:mrgreen: neyse kardeslerım hafta sonu bı bulusma ayarlayalım..Allah'a emanet olun.....kerem tekrar hayırlı olsun kardesım...
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
düğün fotoları bunlar yeni çıktııııııı. biz seni tanımadığımız için yanına gelemedik erfer kusura bakma ama inan çok iyi oldu bu düğün birbirini hiç tanımayan insanlar bile nasıl içten ve samimi konuşup ortak dertlerini paylaşabiliyolar bunu öğrendim birkez daha. bu arada kerem'e hayırlı olsun diyelim ve darısı bizlerin başına dimi arkadaşlar.

:)















şimdilik bu kadar ekleyebildim fotolar 8 mp ondan galiba çok zor upload ediliyolar. isteyenler msn den ulaşsınlar bana ordan yollayayım öyle daha kolay gönderirim. düğüne dair çok güzel fotoğraflar bunlar başka yerde yok

:)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst