ben chopper hastasıyım ama motor olduktan sonra hepsine razıyım
MT-ANTALYA Facebook şubemiz açılmıştır hayırlı uğurlu olsun arkadaşlar
http://www.facebook.com/group.php?gid=35206092544
abi facebook için emeğine ellerine sağlık ama ben facebook pek çözemedim nasıl resmimi eklicem nasıl oraya üye olcam abi bi açıklarsan:cat:
Abi yazıdakı TÜRKİYE yerıne motosıklet.net yazdırsak daha ıyı olur gıbıme gelıyo zaten t-shırt'den turk oldugumuz anlsılır hemde sıtenınde reklamını yapmıs oluruz.
evet güsel bir fikir türkiye yerine başka bişi de yazılabilr...zaten türkiyedeyiz bunu yazıyla belli etmemize gerek yok başka bişeyde yazıp yapabiliriz...:cat:
=atos0707;güzel soru logoya tarih atılacak mı türkiye yazısının altına atılabilir tabi tarih 2008 olarak ama kollara resmen sponsor olmayan herhangi bir markanın amblem vb. yazdırırsak suç işlemiş oluruz kollara amblem arma meselesini daha sonra düşünürüz. önce göğse beyaz yazılı kendi amblemimiz arkasına da kurucu ekipten olanlara ister İng. Official ister Türkçe Görevli yazısı altına da
www.motosiklet.net yazısı hoş olur bence. gruba sonradan katılacaklarda Official yada Görevli yazısı olmadan t-shirt veririz kurucular belli olur böylelikle. mesela 10 gezimize arka arkaya katılanlara da Official yada Görevli yazılı t-shirt vererek onları da kurucu ekibimize dahil edebiliriz mesela. Official yada Görevli yazısını illa koyalım dememin amacı kurucu ekibin gezilerde belli olması. dışarıdan bakanlar yüzümüzden anlamazlar kim olduğumuzu ama arkadaki yazıyı görünce bu adamlarda sorumluluk var derler.[/QUOTE
üstadım dünde konuştuğumuz gibi...ben yazı yerine rütbe düşünüyorum ne bilim illa omuzda değilde yakada 2 yıldız 3 yıldız 4 yıldız hiç olmazssa öle yapalım derim ben yani öle büyük yazılarla görevli tarzı şeyler yapmak benim pek içime sinmedi...ama dediğim gibi rütbeli yaparak bence güsel olur...hiçte yerkplamaz ve hoş olur....bu arada stckerler reflektörlü olabilir..yani kedi gözü gibi parlıcak ışık vurunca...:ve tarih işinide ayarlayın ona göre tarih atalım...logoya türkiye yazısı yerinde bir tarih olabilir....