- Katılım
- 3 May 2012
- Mesajlar
- 1,162
- Konu Yazar
- #1
teknik sebeplerden ötürü videoyu 1 hafta gecikmeli yayınladım:sunny:
iyi seyirler
iyi seyirler
Bizzat gittim, gördüm, beğendim. Yapanların eline sağlık.
hocam sistemi anlatırmısın.ücretleri ne kadar ? baya profesyönel bir sistem mi var ? 125 cc ile r1 yarışsa bile 400 metre dereceni öğrenmek daha önemli.bunun fişini veriyorlarmı vs vs