antalya dan sevgiler motorumu aldım

Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
YUPPYYYYYYYY
Herkese merhaba arkadaşlar antalyada selamlar
motorumu aldım suzuki gs 500 bu heyecanımı mutlulumu paylaşmak istedim herkese teşekkürler


gs 500 2002 mod 18000 km de 6500 ytl ye aldım çok temiz resimlerini en kısa zamanda gönderecem
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
401
Hayırlı olsun.Bol bol resim isteriz.Ayrıca modelini ve fiyatını da şeettiriversen iyi olur... :)
Kazasız sürüşler...
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Hayırlı ve uğurlu olsun.Farın ve Yolun daima açık, kask'ın hep kafanda olsun.
:rendeer:
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
hayırlı olsun dostum.
herzaman güle güle ve dikkatli kullan.
gs500 :cat:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
gs 500 2002 mod 18000 km de 6500 ytl
500lük bi makina 65oo cok iyi almışsın hayırlı olsun :cat:
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
83
hayırlı olsun abi resim eklede bakalım mayısta çayını içmeye gelecem.
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
hayırlı olsun.kazasız belasız binmen dileklerimle.en yakın zamanda resimleride ekle:rendeer:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
Hayırlı uğurlu olsun.
+
Allah kazadan, beladan ve kem gözlerden korusun.

güle güle gez :rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hayırlı uğurlu olsunnn :) Ne renk :p Kazasız sürüşler :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst