Antalya 600rr Teker yakma

Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Gereksiz bir hareket...

Takımına 700 ytl verdiğim lastiğime böyle şeyler yapamam ben... :p
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
cok ugrastı be :) aynen ErTech ancak lastik değiştirmeye karar verildiğinde yapılır boyle bişi... :)
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
101
Teker lastik değiştirmeden 5 dk önce yakılmıstır bilginize :rendeer:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hadi yapıyosun eyvallah bari trafiğin içinde yapma di mi ::baaas::
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
"Yarış motorumun 500 liralık lastiğini yakacağım"

He he iyi reklam valla :)
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
lastik yakman normal ama tırafikte yanlış insanları rahatsız etmiceyimiz şekilde hareket etmeliyiz :)
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
İnsanı racingten soğutan hareketler bunlar yahu. O kadar seviyorum almak da istiyorum bir tane, ama bu mudur ya? Trafiği sise boğdun be kardeşim, git bir marketin otoparkında yap olmaz mı? Gelen geçen ne düşünmüştür kimbilir, motor yanıyor zannedip, korkan bile olmuştur...

Herneyse ben videonun hiçbir saniyesini beğenmedim, ne konuşmaları, ne hareketleri, ne mekanı hiç bir yeri... He, bir tek o dört silindirin sesi güzel o kadar :) ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst