- Katılım
- 25 Nis 2010
- Mesajlar
- 10
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar tiger250 motosikletim var. Aküsü boşalmasın diye günlük 3-5 dk çalıştırıyorum. bi sağda bi solda egsoz var. Çalıştıktan 1 dk kadar sonra hava soğuk olduğu için soldan buhar çıkıyor motor iyice ısnınca sağdan buhar çıkmaya başlıyor. sorun ney acaba