Anlamadım Neden Acaba ¿?

Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
10
arkadaşlar tiger250 motosikletim var. Aküsü boşalmasın diye günlük 3-5 dk çalıştırıyorum. bi sağda bi solda egsoz var. Çalıştıktan 1 dk kadar sonra hava soğuk olduğu için soldan buhar çıkıyor motor iyice ısnınca sağdan buhar çıkmaya başlıyor. sorun ney acaba
 
Katılım
1 Eyl 2011
Mesajlar
236
usta, normal bizimkılerde atıyo sogukken atmaz ısınınca atar hava gormuyon mu buz buz :)
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
sen nefes alırken buhar çıkarabiliyorsunda motosiklet çıkarınca mı sorun oluyor :p

Hava çok soğuksa normaldir

Ama 2 egzosu olduğundan bahsetmişsin ve yanlış anlamadıysam sadece sol egzosundan mı buhar çıkıyor?

Yoksa önce soldan buhar çıkıyor aradan biraz zaman geçince de sağdan da mı buhar çıkıyor?

Eğer durum 1.si ise ve motosikletin su soğutmalıysa yanma odasına su kaçırıyor olabilir

2.durumdaki gibiyse bir sıkıntı yok egzos bağlantısı sol egzos için daha kısadır, sağ egzos için daha uzundur ozamanda geç ısınır geç buhar çıkarır endişelenme
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
10
evet ilk önce sol egsozdan buhar çıkıyor motor iyice ısınınca sağdan çıkmaya başlıyor
motosiklet hava soğutmalı 4 subaplı 250 cc tek silindir egsozlar aynı boyutta olduğu için aklıma takıldı. iyice ısısnınca sağdan atıyor
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
evet ilk önce sol egsozdan buhar çıkıyor motor iyice ısınınca sağdan çıkmaya başlıyor
motosiklet hava soğutmalı 4 subaplı 250 cc tek silindir

Eh tamam ozaman dediğim gibi egzosun birinin geç diğerinin erken ısınmasındandır bununda bi sorun teşkil edeceğini sanmıyorum
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
10
heralde subaplarda sorun vardır diye düşünüyordum pek anlamadığım için soruyum dedim. sol egsoza bakıyorum sıcacık hava geliyor sağ egsoza bakıyorum buz gibi neyse en fazla subap ayarı bozulmuştur heralde..
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
arkadaşlar tiger250 motosikletim var. Aküsü boşalmasın diye günlük 3-5 dk çalıştırıyorum. bi sağda bi solda egsoz var. Çalıştıktan 1 dk kadar sonra hava soğuk olduğu için soldan buhar çıkıyor motor iyice ısnınca sağdan buhar çıkmaya başlıyor. sorun ney acaba
3-5 dakika çalıştırmanın aküye bir yararı yok, soğuk motoru marşla çalıştırmak için harcanan elektriği geri kazanmak için rölantide 15-20 dakika çalıştırmanız lazım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst