- Katılım
- 2 Eki 2012
- Mesajlar
- 1,426
- Konu Yazar
- #1
Ankara bu aralar soğuk.Sabahları 8.00-8.30 gibi işe giderken üstüme gömlek,hırka,yazlık montumu giyiyorum,altıma sadece kot pantolonumu giyiniyorum.İş yeri 15 dk uzaklıkta olduğu halde bacaklarım zangır zangır titriyor.
Bu arada Ankaranın kuru ayazı meşhurdur,hava şiddetli yağış ve buz olmadığı sürece yaza kadar motorla gitmeyi düşünüyorum,kışlık mont vs alacak durumum yok.Tamamen doğal yollarla bu ayazı nasıl yenebilirim.
kışın motorlara takılan bacaklık vs iş görür mü ?
Termal içlik,kışlık buff hatta pekmez markasına kadar tavsiye bekliyorum.
Bu arada Ankaranın kuru ayazı meşhurdur,hava şiddetli yağış ve buz olmadığı sürece yaza kadar motorla gitmeyi düşünüyorum,kışlık mont vs alacak durumum yok.Tamamen doğal yollarla bu ayazı nasıl yenebilirim.
kışın motorlara takılan bacaklık vs iş görür mü ?
Termal içlik,kışlık buff hatta pekmez markasına kadar tavsiye bekliyorum.