Ankara'nın kuru ayazını nasıl yenerim?

Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Ankara bu aralar soğuk.Sabahları 8.00-8.30 gibi işe giderken üstüme gömlek,hırka,yazlık montumu giyiyorum,altıma sadece kot pantolonumu giyiniyorum.İş yeri 15 dk uzaklıkta olduğu halde bacaklarım zangır zangır titriyor.

Bu arada Ankaranın kuru ayazı meşhurdur,hava şiddetli yağış ve buz olmadığı sürece yaza kadar motorla gitmeyi düşünüyorum,kışlık mont vs alacak durumum yok.Tamamen doğal yollarla bu ayazı nasıl yenebilirim.

kışın motorlara takılan bacaklık vs iş görür mü ?

Termal içlik,kışlık buff hatta pekmez markasına kadar tavsiye bekliyorum.
 
Katılım
21 Kas 2012
Mesajlar
585
kuzu yünü candır :) kuzu yünü iç çamaşır giy birde şu el ısıtmalı elcikler var onlardanda alırsın tamam

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:51 ----------

ön siperlikte işe yarıyor soğuk havayı göğüsüne gelmemesini sağlar :)
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
diz örtüsü işe yaramaz mı karşıdan gelen soğuğu keser en azından
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Sadece dizin için istiyorsan, evet dizlik rüzgarı ve dolayısıyla soğuğu azaltacaktır. Ama asla yeterli değildir.
Daha iyi sonuç için diz örtüsü alman gerekiyor. Ben soğuk havalarda alt üst içlik giyiyorum. Kısa mesafelerde mükemmel sonuç.
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Sadece dizin için istiyorsan, evet dizlik rüzgarı ve dolayısıyla soğuğu azaltacaktır. Ama asla yeterli değildir.
Daha iyi sonuç için diz örtüsü alman gerekiyor. Ben soğuk havalarda alt üst içlik giyiyorum. Kısa mesafelerde mükemmel sonuç.

Bu diz örtüleri motora mı monteleniyor yoksa yanımızda mı taşıyacağız?Biraz kurye görüntüsü verecek ama sağlıktan önemli değil..
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
1,043
Eskisehirdede durum boyle zaten bilirsin yazin ortasinda bile sabahari soguk olur. Napicaksin otobuse biniceksin sagligindan ödün vermiyeceksin!
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
798
Kesinlikle NEOPREN içlik almalısın. bu linktekinin fermuarlısını al
Ayaklarınada neopren çorap alabilirsin. http://free-moto.com/urunler/termal_iclik_kazak_polo_yaka.html
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
2011 şubatında ankara da olanlar yağan karı bilirler...
o kar yağışı olana kadar motorla işe gidip gelirdim..
ev-iş arası 28 km...,
normal içlik giyerdim...üstüne kot pantolon...üstüne de dört mevsim pantolon...pantolon armode... 2009 da 120 ye almıştım...
yağışlı havalarda extra olarak yağmurluk...
üst taraf da boğazlı kazak---normal kazak ve dört mevsim mont...
montum shark marka idi...2009 da 140 tl ye almıştım...
eller içinde içi yünlü elcik korumaları takardım...ellerimde hiç üşümezdi...ama eldiveni kaza anında korusun diye takardım..
kesinlikle ne üşüdüm nede hastalandım...
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Syanur'a sor..
O senden daha dertliydi geçen sene.
Adam nerdeyse Ankarayı terk edecekti :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Syanur'a sor..
O senden daha dertliydi geçen sene.
Adam nerdeyse Ankarayı terk edecekti :)

Terk edemedim gitti şu nalet olasıca başkenti :) Güneye yerleşcem sinan, her sabah deniz sesi ile uyancam, küçük ama sıcak kulübemde :)

Beyler konu dağılmasın diye şöyle bir link paylaşayım; http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/122274-kislik-giyim.html#post3164981
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Terk edemedim gitti şu nalet olasıca başkenti :) Güneye yerleşcem sinan, her sabah deniz sesi ile uyancam, küçük ama sıcak kulübemde :)

Beyler konu dağılmasın diye şöyle bir link paylaşayım; http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/122274-kislik-giyim.html#post3164981

Askerliği antalyada yaptim kasim ayinda toroslarda kayak yaparken, 2 saat sonra denize giriyorsun :)
Akşamda kumsalda raki balik yapiyorsun :p
gw41.jpg

Yani bir günde dört mevsimi yaşiyorsun ve bünye erozyona uğramiyor :)
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Ankara da 6, bilemedin 7 ay motora binmeyi düşünüyorum... sonrası ne kadar sıkıntı olsa da, otobüs, dolmuş a devam... Sen de öy yap, illaki binicem diyorsan... diz örtüleri gerekli, apache ye takılıyormu bilmem ama yüksek bi öncam.. hertürlü soğuğun ve rüzgarın etkisini kesecek termal ve yünlü kıyafetler giyilecek. İç sıcaklığı içinde tam zamanıdır, malumunüz Gırşehirliyim, pekmez ve ceviz önereceğim... Çok ucuzuna kaçmadıktan sonra marketlerden alacağın hertürlüsü işini görür..

Tabi makbulü, Gırşehir'in bağlarından itina ile toplanan o güzel üzümlerden, köylü kadınlarımızın binbir uğraş ve özenle yaptığı, katkısız bekmezimizdir. Zabahları yarım çaybardağı, üstüne 2-3 tane Kaman Cevizi... Şöyle bi düşündümde bunları yedikten sonra serinlemek için motora binersin... :) hatta motora binmene gerek yok fazla enerjiyi atabilmek için koşarak gidersin işe... :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Sabahları yüzümü yıkamayı unutuyorum işe giderken, bunları ne ara yiycem :) Sağol ama tavsiye için ve ağzımızın suyunu akıttığın için :wiinkk:
 
Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
1,005
Kutahyada fena. Yazin ortasinda donuyoruz ozellikle sabah ve aksmamlari. On cam is goruyo sogugu kesiyo biraz
 
Katılım
29 Ağu 2010
Mesajlar
583
Ben motoru kapalı otoparka çektim kuş uykusuna yattı ise gittikten 1 saat sonra ellerim ısınıyordu kişlik kıyafete para vermek istemedim benim yol viyadük olduğu ıcın en iyisini almam gerekli
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
kış aylarında bende motorumla okuluma gitmeyi düşünüyorum ikinci ögretim okudugum için gecenin ayazında yol alıcam 26 km yolum var.Üst koruma tamam da dizlere çok soguk yiyoruz birde yağmurlu havada paçalarda ıslandımı buz keser valla :pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst