Ankara'nın kuru ayazını nasıl yenerim?

Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
707
yün içlik aldım alt üst şaban donu gibi:) 160 tl armode takım aldım 4 mevsim yazın içindekileri çıkarabiliyorsun ince atkı aldım kalın eldiven ama yinede hasta oldum 4 ay geçmedi, kaskın içi buğulanır biraz vizörü açarsın burnun akmaya başlar zaten o kadar ekipman giyince robot gibi oluyorsun ne kafayı çevirebiliyorsun ne sağa sola dönebiliyorsun en iyisi tadında bırakmak lazım
günde 40 km yapıyordum yol çabuk bitsin diye 120-130 la gittiğim oluyordu soğuk kurşun gibi işliyordu, eylül ayında bıraktım motoru, pazar günleri bi çalıştırıyorum o kadar tabiki de çok iyi ekipmanlar vardır ama Allah bilir kaç paradır
 
Katılım
5 Kas 2012
Mesajlar
124
bende ankaradayım ve işe motorla gidip geliyorum. işyeri evime 27km. armode 4 mevsim montum var. 2-3 gündür içliğini takıyorum şuana kadar sıkıntı olmadı ama termal içlik almayı düşünüyorum fakat iş yeri bayağı sıcak oluyor ozamanda terletirmi acaba
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
neopren içlikler cok terletir.ben dizliğini kullanıyorum rüzgar için, alt içlik giydiğim noktada komple ıslanıyor,

ama soguktan yana mükemmel, gecen yaz da üstten takılan dizliklerden aldım kazaya karsı oda sogugu kesiyor ama neporen gibi değil.

yün askeri içliklerden de alabilirsiniz
 
Katılım
3 Şub 2012
Mesajlar
1,321
Kar olmadığı sürece motora binerim kışın yazdan farkı gezi uzun yol mesafelerinin kısalmasıdır sadece,önce içîme termal takım içlik giyiyorum üzerine neopren içlik pantolon ve rüzgar geçirmez Yelek üzerine motor mont ve pantolonum bide diz örtüsü,Motorada ön cam takıyorum işte kışlık versiyonum sıkıntı yok 100 km 100 km hızda git sıkıntı yok
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst