- Katılım
- 10 Eki 2010
- Mesajlar
- 707
yün içlik aldım alt üst şaban donu gibi
160 tl armode takım aldım 4 mevsim yazın içindekileri çıkarabiliyorsun ince atkı aldım kalın eldiven ama yinede hasta oldum 4 ay geçmedi, kaskın içi buğulanır biraz vizörü açarsın burnun akmaya başlar zaten o kadar ekipman giyince robot gibi oluyorsun ne kafayı çevirebiliyorsun ne sağa sola dönebiliyorsun en iyisi tadında bırakmak lazım
günde 40 km yapıyordum yol çabuk bitsin diye 120-130 la gittiğim oluyordu soğuk kurşun gibi işliyordu, eylül ayında bıraktım motoru, pazar günleri bi çalıştırıyorum o kadar tabiki de çok iyi ekipmanlar vardır ama Allah bilir kaç paradır
günde 40 km yapıyordum yol çabuk bitsin diye 120-130 la gittiğim oluyordu soğuk kurşun gibi işliyordu, eylül ayında bıraktım motoru, pazar günleri bi çalıştırıyorum o kadar tabiki de çok iyi ekipmanlar vardır ama Allah bilir kaç paradır