ankaralı dostlardan yardım ...!!!

Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
herkese slmlar. arkadaşlar ben 02.07.2011 deki sınava girdim . ve kurstan ögrendim ki direksiyon sınavı 23 temmuzdaymıs . ve benim hic motor tecrübem yok. . . :pale::salut: sizden ricam bana bir kac saatini ayırıp motor kullanmayı ögretecek arkadaş varmı ? biliyorum yeterli bi zaman degil 1 2 saat ama en azından sınavı gececek kadar. ? yardımcı olmak isteyen arkadaş varsa 0545 320 28 17 numaradan veya burdan ulaşırsa sevinirim . yardımlarınızı bekliyorum şimdiden cok cok teşekkür ederim.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
herkese slmlar. arkadaşlar ben 02.07.2011 deki sınava girdim . ve kurstan ögrendim ki direksiyon sınavı 23 temmuzdaymıs . ve benim hic motor tecrübem yok. . . :pale::salut: sizden ricam bana bir kac saatini ayırıp motor kullanmayı ögretecek arkadaş varmı ? biliyorum yeterli bi zaman degil 1 2 saat ama en azından sınavı gececek kadar. ? yardımcı olmak isteyen arkadaş varsa 0545 320 28 17 numaradan veya burdan ulaşırsa sevinirim . yardımlarınızı bekliyorum şimdiden cok cok teşekkür ederim.

normalde kurs eğitim veriyor bundan haberdarsın değil mi? ve belirli bir saat bu direksiyon eğitimini vermek zorunda?
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
ewet bunun farkındayım . kursta bitane honda cgl 125 var konustum ne zamn ders vereceksiniz die sınava bir kac gün kala dediler.
bunun yeterli kalıp kalmıyacagını bilmedigim icin böle bi konu actım
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
şimdi açık konuşalım muhterem, kimse motoru düşüp kalksın istemez. yani emanet motorla öğrenme işi yaş bir iş.
kursun verdiği birkaç günlük ders sınavı geçmen içün yeterli olacaktır.
 
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
137
eminmisin sen sınavın 23 temmuzda olduğuna ? benim sürücü kursu muhetemelen 30 temmuzda olur diyor vede daha onlar açıklanmadı diyor sınavlar açıklandıktan sonra belli olucak diyor. hatta bende ona göre 23 temmuzun olduğu hafta sonu tatil planlamıştım :sunny:
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
ewet ugradım kursa dedim ne zaman direksiyon sınavı 23 ünde olak dedi :S
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
888
eğer daha önce bisiklete bindiysen hayatında,
kurstan alacağın 2 günlük eğitimle geçersin sınavı.

hafif ve güçsüz bir makina ile, trafik konilerinin arasından gidiyorsun 1 kere,
sonra bir 8 yapıp boşlukta tekrar geri geliyorsun konilerin arasından,
bu hareketler sırasında durmazsın, ayağını yere koymazsan ve düşmezsen...

sınavı geçtin...
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
ben hala 13 yıldır bisiklet sürüyorum . sayısız yarıslara katıldım. kursdakı hocada ilk gün öle dediydi . eger bisiklet sürdüysen gecersin . bakalım hayırlısı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst