- Katılım
- 21 Haz 2011
- Mesajlar
- 162
- Konu Yazar
- #1
herkese slmlar. arkadaşlar ben 02.07.2011 deki sınava girdim . ve kurstan ögrendim ki direksiyon sınavı 23 temmuzdaymıs . ve benim hic motor tecrübem yok. . .
ale::salut: sizden ricam bana bir kac saatini ayırıp motor kullanmayı ögretecek arkadaş varmı ? biliyorum yeterli bi zaman degil 1 2 saat ama en azından sınavı gececek kadar. ? yardımcı olmak isteyen arkadaş varsa 0545 320 28 17 numaradan veya burdan ulaşırsa sevinirim . yardımlarınızı bekliyorum şimdiden cok cok teşekkür ederim.