ankaradan herkese selam

Katılım
8 Eki 2006
Mesajlar
5
ankarada oturuyorum 20 yaşındayım başkent üniversitesinde işletme bölümünde okumaktayım tam bir araba hastasıyım şimdilerde de bi motor merakı başladı ya bakalım:) sizlerden öğreneceğim çok şey olduğunu düşünüyorum...
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
94
aramıza hoş geldin.:rendeer:
motora merakın var da,motorun var mı?
 
Katılım
8 Eki 2006
Mesajlar
5
aramıza hoş geldin.:rendeer:
motora merakın var da,motorun var mı?


ne yazıkki motorum yok motorlara merak saldım belki birgün o da olur inşallah

:cherry:

Ankara MTdeyiz, atraksiyon macera nerede?? :)
Hoşgeldin birader, soğuk bozkır memleketinde azınlıkta kaldık zaten, Ankaralı görmek güzel bu taraflarda :cat:

inşallah daha da kaynaşıp buluşmalarda görüşebiliriz:)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
Ankara MTdeyiz, atraksiyon macera nerede?? :)
Hoşgeldin birader, soğuk bozkır memleketinde azınlıkta kaldık zaten, Ankaralı görmek güzel bu taraflarda :cat:

ee abi gelmezsen buluşmalara öle olur tabi:mrgreen: biz bugun toplandık güzeldi eylendik ama üzücü bi kaza oldu,regal raptorlu bi arkadasa kadının biri çarpmış onun yardımına gittik
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
ee abi gelmezsen buluşmalara öle olur tabi:mrgreen: biz bugun toplandık güzeldi eylendik ama üzücü bi kaza oldu,regal raptorlu bi arkadasa kadının biri çarpmış onun yardımına gittik
Valla haberim olmadı yaaa, hava da güzeldi bugün anasını satayım (Bilkent Real motosiklet doluydu bugün, orda buluşmadınız di mi? :queen: )
Bu arada kaza yapan arkadaşa geçmiş olsun, önemli bişey değildir inşallah?
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
7
herkese selamlar ben istanbul'dan Barış...doktorum 25 yaşındayım foruma gireli bayağ oldu ama yoğunluktan pek ilgilenmedim...zira bir yandan da yollardaydım..yeni yetme 1700 km deyim daha...hepinizi selamlıyorum, saygılar, sevgiler...
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mt ailesine ::hosgeldi
::tutkuy:: ::tutkuy:: ::tutkuy::
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
Valla haberim olmadı yaaa, hava da güzeldi bugün anasını satayım (Bilkent Real motosiklet doluydu bugün, orda buluşmadınız di mi? :queen: )
Bu arada kaza yapan arkadaşa geçmiş olsun, önemli bişey değildir inşallah?

yok bilkentte degildik dün,kaza yapan arkadaşın durumu iyiymiş bikaç dikiş ve sıyrık var sadece.ankara mt topicinden takip debilirsn buluşmaları :mrgreen:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Arkadaşım aramıza ::hosgeldi :rendeer:
Forum Kurallarını buradan okuyabilirsin. ::gazete::
Kan grubu listesine yazılmak için ::stretche
Ehliyetle ilgili her türlü soru için :silent: ::eek:uestion
İleri sürüş teknikleri Hakkında bilgi almak için :bounce:
Bulunduğunuz il / ilçe "de ki motorcularla bağlantı kurmak için ::sefereee ::friends::bestmt: :thumleft: ::cheeeeer
uzun sürecek bir arkadaşlığın ilk adımları olması dileğiyle :rendeer: ::shake2::

::tutkuy:: ::tutkuy:: ::tutkuy:: ::tutkuy:: ::tutkuy::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst