Ankara MTdeyiz, atraksiyon macera nerede??bir ankaralı daha hoşgeldin ankara mt yede bekleriz![]()
aramıza hoş geldin.:rendeer:
motora merakın var da,motorun var mı?
Ankara MTdeyiz, atraksiyon macera nerede??
Hoşgeldin birader, soğuk bozkır memleketinde azınlıkta kaldık zaten, Ankaralı görmek güzel bu taraflarda :cat:
Ankara MTdeyiz, atraksiyon macera nerede??
Hoşgeldin birader, soğuk bozkır memleketinde azınlıkta kaldık zaten, Ankaralı görmek güzel bu taraflarda :cat:
Valla haberim olmadı yaaa, hava da güzeldi bugün anasını satayım (Bilkent Real motosiklet doluydu bugün, orda buluşmadınız di mi? :queen: )ee abi gelmezsen buluşmalara öle olur tabi:mrgreen: biz bugun toplandık güzeldi eylendik ama üzücü bi kaza oldu,regal raptorlu bi arkadasa kadının biri çarpmış onun yardımına gittik
Valla haberim olmadı yaaa, hava da güzeldi bugün anasını satayım (Bilkent Real motosiklet doluydu bugün, orda buluşmadınız di mi? :queen: )
Bu arada kaza yapan arkadaşa geçmiş olsun, önemli bişey değildir inşallah?