Ankara'daki patlamayı şiddetle kınıyoruz!!!

Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
PYD ve PKK "biz yapmadık salak mıyız" diyorlar. Hükümetin tek ip ucu da bir parmak parçası. Acaba bu herif başkan olmak için ne kadar ileri gidebilir ? Düşüncesi,şüphesi bile korkunç...
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Eylem tarzı olarak pek PKK/PYD işine benzemiyor.Araç ile intihar saldırısı genelde kökten dinci şeriatçı terör örgütlerinin kullandığı bir yöntem.
 
Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
507
Oo adam kinamis baksaniza daha ne yapsin. MİT te suriyeye tasidigi silahlarin hesabini versin de kendi isine baksin birazcik.
Allah devletimize zeval vermesin diyorlar bir de. Ulan millet öldü devlet yasasa ne olur.
Ben de kiniyorum. Herkesi kiniyorum. Dun aksam anneme de dedim seni kiniyorum. Sokaktan gecen herkesi kinayabilirim. Ne s.k.me yariyosa kinamak..
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Oo adam kinamis baksaniza daha ne yapsin. MİT te suriyeye tasidigi silahlarin hesabini versin de kendi isine baksin birazcik.
Allah devletimize zeval vermesin diyorlar bir de. Ulan millet öldü devlet yasasa ne olur.
Ben de kiniyorum. Herkesi kiniyorum. Dun aksam anneme de dedim seni kiniyorum. Sokaktan gecen herkesi kinayabilirim. Ne s.k.me yariyosa kinamak..

Sadece kınamamış , ayrıca lanetlemişler. Artık o lanetli bir terörist , bir daha belini doğrultamaz. Keşke lanetlemeseydi, çok ağır gelmiştir teröriste.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst