- Katılım
- 29 Kas 2010
- Mesajlar
- 317
Allah rahmet eylesin. Ne hallere dustu guzel ulkem ama hala dertleri baskanlik sistemi. Dur bakalim nasil olacak bu isin sonu
Allah ülkemize selamet versin ölenlere rahmet kalanlara afiyet..
Lakin..
Nerede bu ülkenin istihbaratı..
Kenetlenme zamanıdır.
O devlet su devlet başka zaman konuşulsun.
İnanın gozum şöyle hoş bir haber arar oldu.
İnancinizi guveninizi birliğinizi yazın.
İstihbarat vs bilindik seyler...
Biz olumsuzluklara rağmen ölümsüz olduğumuzu gösterelim.
Ölüm umutta başlar arkadaşlar...