Ankara'daki patlamayı şiddetle kınıyoruz!!!

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Patlama her sabah motorla geçtiğim yolda oldu. Bazen iş çıkışında yaya olarak veya geç kalıp trafik yoğunluğundan dolayı yolumu değiştirdiğimde de geçtiğim bir yol. Orda ölenlerin çoğu asker bile değil sivil memur. Çok üzüldüm doğrusu. Bir de kırmızı ışıkta beklemeden bir an önce gitmek isteyen askeri otobüslere hak verdim tehlike varmış.
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
Allah rahmet eylesin. Ne hallere dustu guzel ulkem ama hala dertleri baskanlik sistemi. Dur bakalim nasil olacak bu isin sonu
 
Katılım
4 Ağu 2014
Mesajlar
665
Allah ülkemize selamet versin ölenlere rahmet kalanlara afiyet..

Lakin..
Nerede bu ülkenin istihbaratı..
 
Katılım
28 Ara 2014
Mesajlar
520
Allah rahmet eylesin. Ne hallere dustu guzel ulkem ama hala dertleri baskanlik sistemi. Dur bakalim nasil olacak bu isin sonu

sadece başkanlık sistemi değil, kanser hastasına sigara içtiği gerekçesiyle tedavi masraflarnı karşılamamak da var....
 
Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
282
Başımız sağolsun böyle ' Yedi babalı temiz aile çocuklarını ' barındırmamak lazım bu ülkede ama...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Kenetlenme zamanıdır.
O devlet su devlet başka zaman konuşulsun.
İnanın gozum şöyle hoş bir haber arar oldu.
İnancinizi guveninizi birliğinizi yazın.
İstihbarat vs bilindik seyler...
Biz olumsuzluklara rağmen ölümsüz olduğumuzu gösterelim.
Ölüm umutta başlar arkadaşlar...
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
1,206
Siz kınayacaksanız işinizi kim yapacak? Kınayacak olan bizleriz. Siz bunların olmaması için çalışacaksınız. Veya istifa edeceksiniz bunu yapacak kişi gelecek oraya.
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
Efkan Ala beyfendi de olaydan tam 4 saat sonra iki cümlelik bir kınama mesajı yazdı. Bizim kınamamızı herkes kaldıramaz dikkatli olun !
Hey güzel Allah ım nasıl bi zamanda yaşıyoruz nerde Atatürk gibi Ecevit gibi yürekli, onurlu adamlar

İşleri güçleri başkanlık sistemi olmuş. Dün akşam farkettiyseniz patlamadan 2 saat sonra özellikle bütün yandaş kanalları açtım hepsi başkanlık sistemini tartışıyordu. onlarca insan hayatını kaybetmiş başkentte durmadan bombalar patlıyor birileri hala başkanlığa kafayı takmış
Çok yazık bu ülkenin geleceğine gençlerine yazık
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
Allah ülkemize selamet versin ölenlere rahmet kalanlara afiyet..

Lakin..
Nerede bu ülkenin istihbaratı..

İstihbaratı silivriye tıktılar askeri iş yapamaz konuma getirdiler gazetecileri hapsettiler gazetelerini kayyuma verdiler polisi tasfiye ettiler düşünürleri suç örgütlerine üye olmakla suçladılar. şimdi boş naralar atıp şehit diyecekler iman diyecekler ölenler hep garibanlardan olucak onlar ise bu işlerden nemalanmanın yolunu bulacaklar. artık kalbim yosun bağladı üzülemiyorum...
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
İnsanın söyleyecek sözü kalmıyor. Kelimeler bitti. Sinekler gibi ölüyoruz. Savaşın eşiğindeyiz , birileri hala başkanlık diyor. AKP içinde bile başkaldırı başladı. Bu gidişe bir dur demek gerekiyor. Bu adam başımıza pkk ve ışıd'dan daha büyük bir sorun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:27 ----------

Kenetlenme zamanıdır.
O devlet su devlet başka zaman konuşulsun.
İnanın gozum şöyle hoş bir haber arar oldu.
İnancinizi guveninizi birliğinizi yazın.
İstihbarat vs bilindik seyler...
Biz olumsuzluklara rağmen ölümsüz olduğumuzu gösterelim.
Ölüm umutta başlar arkadaşlar...

Yıllarca kutuplaştırılmış bir milletin bir anda bütünleşmesi mümkün değil malesef. O kişi seçmeninin başbakanı ve cumhurbaşkanı. Yıllarca ayrımcılık ektiler, hasat vakti geldi.
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Geçin artık bu birlik beraberlik kenetlenme klişelerini.Birlik beraberlik olunca eylemler duracak mı?Birlik olup terörist avına mı çıkacağız?Birlik olunca bomba işlemiyor mu insanlara?Önce devlet devletliğini yapsın sınırlarına sahip çıksın,giren çıkanı denetlesin,istihbarat işini düzgün yapsın,o zaman bu eylemler azalır yada biter.
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
Sizin %50 bizim %50dediği vakit, birleşme imkanı kalmadı. Ben onun %50si ile yaşamak dahi istemiyorum. Nefret ediyorum.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
istikrar var memlekette işte bunu istemiyormuydunuz ? Bak oldu işte.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
gemin batıyosa başka bi gemiye atlayıp yeni ufuklara yelken açıcan.. ama biz hala kalmayı tercih edip parmaklarımızla deliği tıkamaya çalışıyoruz tembeliz
 
Katılım
6 Eyl 2015
Mesajlar
1,924
Basa gecen her kesim digerini yok saydi...
Milletce bunu seviyormuyuz biz? Otekiyi yaratan devlet nefreti yaratir... Ülkeyi böluyorlar nefretle ulke yonetiyorlar..

Cahillikle büyüyorlar...

Bizi ne sag ne sol ne dinci faşizmiyle ayrimcilik tohumlari atmadan buyuyecek bir devlet yapisi istiyoruz..

Defolup gitsinler..

Allah masumca ölenlerin yakinlarina sabirlar versin yarabbim...
 
Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
1,549
Zamanında suriyeli diye aldın bunları ne kimlik sordun ne nedir neyin nesidir diye araştırdın o patlamayı gerçekleştiren kişi kürt uyruklu suriyeli isid/pyd militaniymis düşün bu serefsizler artık her ile yayılmış
Cumhurbaşkanı amerikaya bizim yanımızda mısın pkk yanindamisin diyor zaten bu şerefsiz örgüte silah yatırımı yapan amerika şimdi kaç ailenin ocağı söndü diyecek birşey bulamıyorum
 
Katılım
9 Ara 2015
Mesajlar
160
Tutturmuslar Baskanlik sistemide baskanlik sistemi ABD de baskanlik sistemi var fakat Obama her istedigi kanunu meclisten geciremiyor karsisinda(BAGIMSIZ) bir meclis var bu Turkiyede nasil olacak?.Kardesim Turkiyemizin sorunu egitim egitim egitim........
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst