Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Geçtiğimiz hafta sonu Ankara'ya gitmiştim hazır ordayken bu günlerde Atamızı ziyaret etmeden olmazdı ve bende Atamızı ziyaret ettim ve resimleri sizlerle paylaşmak istedim buyrun bakın
Ayaklarına saglık.İyiki gitmis görmüşsün.Milletimizin kurtarıcısı Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün nacizane bedenibe az bile olsa Türk Milleti burayı layık görmüştür.Sen rahat uyu atam:rendeer: