Ankarada Atamizi Ziyaret

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
len alper..sanki motorla gitmişsin gibi...:cherry: ölemi yoksa..:silent:
S&S
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
len alper..sanki motorla gitmişsin gibi...:cherry: ölemi yoksa..:silent:
S&S

yok abi motorla gidemedik ankarada hava gündüz bile soğuk iyiki ist.dayız walla:mrgreen: :mrgreen:
ama yaza bolu tüneli açlıyomuş o zaman motorla gideriz:queen: :queen:

Alper 19 mayısta gel de 1000 motorla Anıtkabir'e gidişimizi gör,
insanın tüyleri diken diken oluyor,gelenler bilir.

inş. kısmet olursa gelmek isterim tabi
düşünsene bizde burdan toplamışız ist. mt yi off süper olur:queen: :queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
askerliğimi o resimlerdeki askerlerden birisi olarak yaptığım için aklıma ilk önce askerlik ve nöbet günlerim geldi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst