Ankarada 1tl'yle çalışan basınçlı su makinesi?

Katılım
27 Ağu 2012
Mesajlar
37
Arkadaşlar merhaba,

Motosikletimi kendim yıkamak istiyorum
Ankarada 1tl ile çalışan makinelerden olan bir benzinlik falan bileniniz var mı??

Bi sitede hipodrom caddesinde hal girişindeki BPde var demiş biri, de başka var mı acaba?
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Bende arıyorum fakat merkeze yakın yerlerde yok sanırsam.

Gölbaşı'nda Shell ve Petrol Ofisi'nde var diyorlar.
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
O bahsettiğiniz su, Adana'da en ücra benzin istasyonunda bile var. Öyle ki zorunlu olduğunu sanıyordum...
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
ankarayı bilmiyorum ama lpetlere bakmanı öneririm genelde onlarda oluyor hatta köpük 1tl su ücretsiz.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Sincanda Ayaş yolu üzerinde PO'da var ama köpük tabancası yada sabun imkanı yok. Kova fırça ve sabun temin etmelisiniz yoksa sadece basınçlı suyla yıkarsınız ama çok temiz olmuyor. 1tl'ye motoru baya yıkadım ama ön tekere fazladan su tutarken su kesildi. Diğer araba yıkayanlar falan önünüzden geçiyor onları ıslatmayım diye suyu kesiyosunuz o zaman da süre bitiyo.
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
O bahsettiğiniz su, Adana'da en ücra benzin istasyonunda bile var. Öyle ki zorunlu olduğunu sanıyordum...

Ankara'da yok pek, her yeri yıkamacılar işgal etmiş.

Mengü Ayaş yolu'nun tam neresinde o petrol ofisi.Optimum'dan öncemi sonramı, İstanbul yolundan geldiğimizi varsayarsak.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Ankara'da yok pek, her yeri yıkamacılar işgal etmiş.

Mengü Ayaş yolu'nun tam neresinde o petrol ofisi.Optimum'dan öncemi sonramı, İstanbul yolundan geldiğimizi varsayarsak.
Ayaş-beypazarı-nallıhan yolunda optimumdan sonra. çevreyolundan geliyosan tam optimum önünden çıkıp ayaş yönüne dönecen. PO benzincisini görünce de müsait bi yerden karşıya geçicen. Ben fazladan 1-2km yol katettim ilerde yonca kavşaktan döndüm geldim.
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
1 sene önce gülverendeki full benzin istasyonundan yakıt aldıgınız zaman ücretsiz yıkama-çorba-çay-su ikram ediyorlardı...
tabi ben sadece yıkama alıyordum..adamada 1-2 lira bahşis verdin mi köpüklü beli güzeeeelce yıkıyordu...
şuan ne durumdalar bilmiyorum...
ayrıca garın karşısındaki bp de ve samsun yolu üzerinde aydınlıkevler kavşagını geçtikten sonra siteler kavşağına gelmeden sağdaki shell istasyonunda 1 tl ile yıkama vardı...gene 1 sene önce :D :D
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
dikmen keklikpınarı opet 2 TL ama yine sen yıkamıyosun adam tututo..istersen sana tutturur...
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Otomatik olmayan yerde otoyıkamacının eline 2 TL ver. ne halin varsa gör der. :cat:
Bazen 2 TL verip adama yıkatıyorum. Bazen köpük 1 TL otomat 1 Tl kendim yıkıyorum. Motoru tamamen yıkıyorum ama haybeden 5 dk su boşa gidiyor.
Makinadan o kadar çok su çıkıyor ki 3 motor daha yıkanır. :p
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
istanbulda da var mı bunlardan? yağmurdan sonra en azından sus tutmuş oluruz, çamuru akıtırız
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Yazılan yerleri ilk fırsatta bi yoklayacağım. En son gordion avm yakınındaki PO da motoru yıkattım bozuk param yoktu 10 lira verdim bakttım geri dönüşü olmayacak bozuk yokmu dedim 2 lira verdi ve ben motoru köpüksüz sadece su ile yıkamaya 8 TL ödemiş oldum. Daha önce iki yıkamacıyı daha denemiştim adamla pazarlık edip 5 liraya anlaşıyosun. Artık kendim evden bi kova indiriyorum süngerle bol sulu siliyorum. Çok çamurluysa mecbur bi tazzikli su tutmak lazım tabi :)
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Yazılan yerleri ilk fırsatta bi yoklayacağım. En son gordion avm yakınındaki PO da motoru yıkattım bozuk param yoktu 10 lira verdim bakttım geri dönüşü olmayacak bozuk yokmu dedim 2 lira verdi ve ben motoru köpüksüz sadece su ile yıkamaya 8 TL ödemiş oldum. Daha önce iki yıkamacıyı daha denemiştim adamla pazarlık edip 5 liraya anlaşıyosun. Artık kendim evden bi kova indiriyorum süngerle bol sulu siliyorum. Çok çamurluysa mecbur bi tazzikli su tutmak lazım tabi :)

Şart ya böyle bir yer.Yıkamacılar laftan anlamıyor çoğu zaman.Sen bir yokla yazılan yerleri uygun olan yeri haber edersen sevinirim :)
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
Yazılan yerleri ilk fırsatta bi yoklayacağım. En son gordion avm yakınındaki PO da motoru yıkattım bozuk param yoktu 10 lira verdim bakttım geri dönüşü olmayacak bozuk yokmu dedim 2 lira verdi ve ben motoru köpüksüz sadece su ile yıkamaya 8 TL ödemiş oldum. Daha önce iki yıkamacıyı daha denemiştim adamla pazarlık edip 5 liraya anlaşıyosun. Artık kendim evden bi kova indiriyorum süngerle bol sulu siliyorum. Çok çamurluysa mecbur bi tazzikli su tutmak lazım tabi :)
hacım pompacılardan bozdursaydın ya parayı... :cherry:
ben her seferinde öyle yapardım...:bounce: atardım2 lira güzelce yıkardı...
hatta motoru orta sehpaya alıp tekerleri tanzikli su ile çevirmelerini söylerdim....
hoşlarına giderdi... göstergeye bakardık kaç yaptırıyor diye :queen:
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Herkes uzak yerleri yazmış.kolejin ilerisinde incesu caddesine gir caddenin sonunda bi benzinlik var adını unuttum.1 tl süpürge, 1 tl köpük 1 tl tazyikli su.arabayı yikatmaya götürmüstüm.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Vay be, demek ki bir yıkamacı bir köşeyi motorculara ayırsa kendin yıka kendin kurula yapsa iyi para kırar.

Açsak mı bir yıkamacı :mrgreen:
 
Katılım
5 Ağu 2005
Mesajlar
122
Bu türden yerler genelde kuyu suyu kullanıyor,iyi silinmezse ciddi kireç bırakabiliyor motorda...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst