- Katılım
- 26 Ara 2006
- Mesajlar
- 573
Olm öteki gezi de var....Ruhşeni baltalamışsın procan..... Zaten 3-5 kişisiniz.... birde 2 ye bölerseniz tamam.....
Ben ruhşenle gidicem....
Budur....
Shakulin....![]()
şakacı seni.. ama bravo, msjdaki bosluklar dogru sekilde kullanilmis. biraz fazla noktalama isareti var ve turkce karakter kullanilmamali..
:cherry:
safranbolu yolcularina hayirli yolculuklar dilerim. procan gorusemedik n zmndir. pazar geliyor musun sen k.hamam a ?
Shakulin