[Ankara] Safranbolu Turlaması

Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
Olm öteki gezi de var....Ruhşeni baltalamışsın procan..... Zaten 3-5 kişisiniz.... birde 2 ye bölerseniz tamam.....

Ben ruhşenle gidicem....

Budur....:p








Shakulin....:p

şakacı seni.. ama bravo, msjdaki bosluklar dogru sekilde kullanilmis. biraz fazla noktalama isareti var ve turkce karakter kullanilmamali..

:cherry:


safranbolu yolcularina hayirli yolculuklar dilerim. procan gorusemedik n zmndir. pazar geliyor musun sen k.hamam a ?


Shakulin
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eee noldu gittik geldik :cherry: ankara mt ye yakışır şenlikli bir geziydi :p
yarın anlatırız :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst