Arkadaşlar çok güzel bir gezi oldu. Emresen biraz şanssızdı gerçi bugün. Önce kendini yakıyordu, sonra da benzin akıttı motor ama sorunsuz bitirdik günü. Kendimi tam bir endurocu gibi hissettim elmadağ'a çıkarken. Ayrıca tüm gün bir artçım vardı ve iyi bir tecrübe oldu benim için. Yaklaşık olarak 200 km yol yaptık ama beni kesmedi. 29 Ekim için daha erken başlayıp daha geç bitirelim ve bir 300-400 km yapalım. Motorları kış uykusuna yatırmadan önce biraz zorlayalım. Bugün için herkese teşekkürler.