E_M_R_E_sen Katılım 6 Haz 2006 Mesajlar 518 19 Eki 2006 #1,481 havalar iyi olursa hafta sonu hergun gezerim
reDragon Katılım 10 Eki 2005 Mesajlar 512 19 Eki 2006 #1,482 cumartesi dersane var ama 1,20 de bitiyor.pazar günü tamamen boşum pazar günü olması daha iyi
canyerli Katılım 29 May 2006 Mesajlar 273 19 Eki 2006 #1,483 Hepinizin kadir gecesini kutlar esenlikler dilerim. Can YERLİ
ninya Katılım 3 May 2006 Mesajlar 546 20 Eki 2006 #1,484 hepinizin kadir gecesi muaber olsun dostlar. kazasız belasız sürüşler dilerim. sevgiyle kalın....
E_M_R_E_sen Katılım 6 Haz 2006 Mesajlar 518 20 Eki 2006 #1,485 ALLAH razıolsun..:rendeer: tüm müslüman ailemizin ve tüm motosiklet net üyelerinin kandilini kutlarım :rendeer:
ALLAH razıolsun..:rendeer: tüm müslüman ailemizin ve tüm motosiklet net üyelerinin kandilini kutlarım :rendeer:
ümmet perkitan Seni unutmayacağızNur içinde yat Katılım 20 Haz 2006 Mesajlar 4,166 20 Eki 2006 #1,486 ankaralı mt li dostlar bayramınız şimdiden mübarek olsun.
mithrelios Katılım 1 Haz 2006 Mesajlar 1,027 21 Eki 2006 #1,487 yarin bi gezi vb var mi hava iyi gibi?
S st_erdogan Katılım 22 Mar 2005 Mesajlar 1,096 21 Eki 2006 #1,488 Bayramınız şimdiden kutlu olsun Ankara MT gençliği.
reDragon Katılım 10 Eki 2005 Mesajlar 512 21 Eki 2006 #1,489 ben emre ye uyuyorum onunla gezicez yarın,gelen varsa bekleriz
T topatapan Katılım 6 Eyl 2006 Mesajlar 129 21 Eki 2006 #1,490 Ben de gelirim yarın. Saat kaçta buluşalım? Gelenlerle orada bayramlaşırız, gelemeyenlerin bayramı mübarek olsun.
Ben de gelirim yarın. Saat kaçta buluşalım? Gelenlerle orada bayramlaşırız, gelemeyenlerin bayramı mübarek olsun.
reDragon Katılım 10 Eki 2005 Mesajlar 512 21 Eki 2006 #1,491 biz armadada bulusucaz emreyle ordan sen biyer söyle oraya gelelim saat 11.00-11.15 gibi
T topatapan Katılım 6 Eyl 2006 Mesajlar 129 21 Eki 2006 #1,492 Pazar 11:30 Anatolia Showland'de buluşuyoruz. Gelmek isteyen herkesi bekleriz. Emresen, mithrelios, reDragon ve ben orda olacağız.
Pazar 11:30 Anatolia Showland'de buluşuyoruz. Gelmek isteyen herkesi bekleriz. Emresen, mithrelios, reDragon ve ben orda olacağız.
R3N Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 17 Ağu 2006 Mesajlar 1,773 21 Eki 2006 #1,493 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. tatlısucu evren de gelecek
D Death Knight Katılım 26 Eyl 2006 Mesajlar 43 21 Eki 2006 #1,494 Bende gelebilsem iyi olur ya, gecen hafta gelememiştim... Bi kişi olsa bile yeter. Röportaj yapmam lazım ödev için.. Yoksa hoca kescek beni..
Bende gelebilsem iyi olur ya, gecen hafta gelememiştim... Bi kişi olsa bile yeter. Röportaj yapmam lazım ödev için.. Yoksa hoca kescek beni..
T topatapan Katılım 6 Eyl 2006 Mesajlar 129 21 Eki 2006 #1,495 Death Knight bekleriz seni de.Gelebilsem derken bir engel varmış gibi geliyor kulağa. Yardım edebileceğimiz bir şey varsa söylersin.
Death Knight bekleriz seni de.Gelebilsem derken bir engel varmış gibi geliyor kulağa. Yardım edebileceğimiz bir şey varsa söylersin.
ümmet perkitan Seni unutmayacağızNur içinde yat Katılım 20 Haz 2006 Mesajlar 4,166 21 Eki 2006 #1,496 arkadaşlar ramazan bayramınız kutlu olsun.
D Death Knight Katılım 26 Eyl 2006 Mesajlar 43 21 Eki 2006 #1,497 topatapan' Alıntı: Death Knight bekleriz seni de.Gelebilsem derken bir engel varmış gibi geliyor kulağa. Yardım edebileceğimiz bir şey varsa söylersin. Genişletmek için tıkla ... Sorun uyku ya... Uyanamayabilirim de....::utangac:
topatapan' Alıntı: Death Knight bekleriz seni de.Gelebilsem derken bir engel varmış gibi geliyor kulağa. Yardım edebileceğimiz bir şey varsa söylersin. Genişletmek için tıkla ... Sorun uyku ya... Uyanamayabilirim de....::utangac:
reDragon Katılım 10 Eki 2005 Mesajlar 512 21 Eki 2006 #1,498 tamam ozamn yarın 11,30 da anatolyadayız
E_M_R_E_sen Katılım 6 Haz 2006 Mesajlar 518 21 Eki 2006 #1,499 ankara mt ve tüm motosiklet ne üyelerinin bayramını kutlarım! yarın 11:00 de armada ya ordan 11:15 de anatolidayız (ben ve redragon)
ankara mt ve tüm motosiklet ne üyelerinin bayramını kutlarım! yarın 11:00 de armada ya ordan 11:15 de anatolidayız (ben ve redragon)
reDragon Katılım 10 Eki 2005 Mesajlar 512 22 Eki 2006 #1,500 çok süper bir günün ardında evdeyim,3 motor 4 kişiydik anatolyadan gölbası,oran,eskişehir yolu dolandık,yer yer yamuru yedik ama çok güzl geçti...
çok süper bir günün ardında evdeyim,3 motor 4 kişiydik anatolyadan gölbası,oran,eskişehir yolu dolandık,yer yer yamuru yedik ama çok güzl geçti...