[Ankara - MT]

Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
cumartesi dersane var ama 1,20 de bitiyor.pazar günü tamamen boşum pazar günü olması daha iyi
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
546
hepinizin kadir gecesi muaber olsun dostlar. kazasız belasız sürüşler dilerim. sevgiyle kalın....
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
ALLAH razıolsun..:rendeer: tüm müslüman ailemizin ve tüm motosiklet net üyelerinin kandilini kutlarım :rendeer:
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
129
Ben de gelirim yarın. Saat kaçta buluşalım? Gelenlerle orada bayramlaşırız, gelemeyenlerin bayramı mübarek olsun.
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
biz armadada bulusucaz emreyle ordan sen biyer söyle oraya gelelim saat 11.00-11.15 gibi
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
129
Pazar 11:30 Anatolia Showland'de buluşuyoruz. Gelmek isteyen herkesi bekleriz. Emresen, mithrelios, reDragon ve ben orda olacağız.
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tatlısucu evren de gelecek :)
 
Katılım
26 Eyl 2006
Mesajlar
43
Bende gelebilsem iyi olur ya, gecen hafta gelememiştim... Bi kişi olsa bile yeter. Röportaj yapmam lazım ödev için.. Yoksa hoca kescek beni..
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
129
Death Knight bekleriz seni de.Gelebilsem derken bir engel varmış gibi geliyor kulağa. Yardım edebileceğimiz bir şey varsa söylersin.
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
ankara mt ve tüm motosiklet ne üyelerinin bayramını kutlarım!

yarın 11:00 de armada ya ordan 11:15 de anatolidayız (ben ve redragon)
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
çok süper bir günün ardında evdeyim,3 motor 4 kişiydik anatolyadan gölbası,oran,eskişehir yolu dolandık,yer yer yamuru yedik ama çok güzl geçti...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst