[Ankara - MT]

Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
204
Arkadaşlar merhaba,yeni üye oldum :) Yarın ki buluşmaya gelmek isterim,planlarınız nedir? daha önce hiç toplu olarak geziye katılmadım,ne yapıldığını anlatırsanız sevnirim :)
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
@chimeraby
hoşgeldin...
yarın 11de anatolyada olmaya açlısırım,milli kütüphanede inip yürüyecem dimi ordu evine dogru
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
273
@chimeraby
hoşgeldin.yarın ki planı anatoliada belirleriz sanırım.sen gel orda konusulur.ya oturur muhabbet ederiz ya da grup ça biyerlere gidilir.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
110
chimeraby hoşgeldin...

eğer resimde ki sensen sanki seni bugün kızılayda gördüm... :silent:
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
546
benim yerimede çay için beyler. valla cok özledim de işlerden fırsat bulamıyorum hafta içi bir güne ayarlarım müsait olursanız bulusuruz.
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
94
ankara ekibinden benzin zamları t-shirt ü alabilen var mı?
ben halen bir cevap alamadım.adresi belirsizler grubunda görünüyorum.
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
273
güzel bir geziydi.anatolia,o sakin günlerini aratır vaziyetteydi.ku kiss ve dier kafeler ana baba günüydü.REGAL RAPTOR üzücü bir kaza yaşadı.Burdan ona geçmiş olsun dioruz.Çevre yolu ağladı;
AHADA RESİMLER

kaza yeri

biz


tanker
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
regal raptorlu arkadasa geçmiş olsn
vayy bizden sonra çevre yolumu yaptınız ya tuh kaçırdık yine
ankara mt sizlerle tanışmakla çok mutlu oldum hepinize teşekürler
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
regal eagle'ye büyük geçmiş olsun. bir dikkatsiz 4 tekerlekli bayan sürücü tarafından caddede sıkıştırılmış ve daha sonra da dört teker motosiklete çarpmış. biz olayı Arnova aracılığıyla duyunca hemen kaza yerine gittik. ancak motosiklette görülür birşey yoktu. araba da ise çok hasar vardı. Allahın sopası yok işte çarparsan motosiklete Allahta verir cezanı çarpılır araban kalırsın orta yerde. arabanın arka teker patlamış, tampon düşmüş. jant kullanılamayacak halde. motosiklet park etmiş durumda. sonradan öğrendik bizim doktor kaza sonrası motoru yerden kaldırmış. biz yaklaşık 3 saat olay yerinde bekledik. Motosiklete bir şey olmasın ve herhangi bir ihtiyaç olur mu diye. Arnova yakından konuyla ilgilendi. Hastaneye gidildi. Durum yakından takip edildi. Akşama doğru doktorun gelmesiyle rahatladık ve daha önce planladığımız geziye çıktık.
 
Katılım
13 Ara 2005
Mesajlar
448
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Büyük geçmiş olsun arkadaşlar. Allah neşemizi bozmasın. Ramazan bitsin hayırlısı ile bir. İlk fırsatta havalar soğumadan buluşmaya geleceğim.
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
çok geçmiş olsun.. arabanın jantı yamuldu motora bişey ollmadıysa verilmiş sadakası varmış.pazarı ailemle geçirmek istedim.umarım bi dahaki sefere toplaşırız
 
Katılım
8 Eki 2006
Mesajlar
5
öncelikle kaza yapan arkadaşa büyük geçmiş olsun bugün siteyi görüp yeni kayıt oldum umarım bi dahaki sefere ankaralı abilerimiz ve kardeşlerimizle tanışma fırsatımız olur...
 
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
RegalRaptor arkadasim çok geçmiş olsun, bugün telefonunu alinca hemen gittik olay yerine, motorunu oyle ciziksiz görünce içimiz rahatladi ciddi bişey olmadigini anladik sana. ben gezinin diger kismina katilamadim bundan sonra da katilamicam sanirim 1-2 sene :salut:
neyse artik arada gelirim bulusmalara yine ekipmanlarla biri beni artçı alır :)
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
36
güzel bir geziydi.anatolia,o sakin günlerini aratır vaziyetteydi.ku kiss ve dier kafeler ana baba günüydü.REGAL RAPTOR üzücü bir kaza yaşadı.Burdan ona geçmiş olsun dioruz.Çevre yolu ağladı;
AHADA RESİMLER

kaza yeri

biz


tanker

CanYerli Kardeş,büyük bir süratle resimleri koymuşsun..Çok teşekkürler,üzücü olaya rağmen yinede güzel bir gündü.İnşallah en kötü günümüz böyle olur...
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
204
Çok çok çok geçmiş olsun.. Ben malesefe gelemedim bugün,11.20 de uyandım da :pale: İnşallah bi dahaki sefere..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst