Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Arkadaşlar merhaba,yeni üye oldum Yarın ki buluşmaya gelmek isterim,planlarınız nedir? daha önce hiç toplu olarak geziye katılmadım,ne yapıldığını anlatırsanız sevnirim
Arkadaşlar merhaba,yeni üye oldum Yarın ki buluşmaya gelmek isterim,planlarınız nedir? daha önce hiç toplu olarak geziye katılmadım,ne yapıldığını anlatırsanız sevnirim
güzel bir geziydi.anatolia,o sakin günlerini aratır vaziyetteydi.ku kiss ve dier kafeler ana baba günüydü.REGAL RAPTOR üzücü bir kaza yaşadı.Burdan ona geçmiş olsun dioruz.Çevre yolu ağladı;
AHADA RESİMLER
kaza yeri
biz
tanker
regal raptorlu arkadasa geçmiş olsn
vayy bizden sonra çevre yolumu yaptınız ya tuh kaçırdık yine
ankara mt sizlerle tanışmakla çok mutlu oldum hepinize teşekürler
regal eagle'ye büyük geçmiş olsun. bir dikkatsiz 4 tekerlekli bayan sürücü tarafından caddede sıkıştırılmış ve daha sonra da dört teker motosiklete çarpmış. biz olayı Arnova aracılığıyla duyunca hemen kaza yerine gittik. ancak motosiklette görülür birşey yoktu. araba da ise çok hasar vardı. Allahın sopası yok işte çarparsan motosiklete Allahta verir cezanı çarpılır araban kalırsın orta yerde. arabanın arka teker patlamış, tampon düşmüş. jant kullanılamayacak halde. motosiklet park etmiş durumda. sonradan öğrendik bizim doktor kaza sonrası motoru yerden kaldırmış. biz yaklaşık 3 saat olay yerinde bekledik. Motosiklete bir şey olmasın ve herhangi bir ihtiyaç olur mu diye. Arnova yakından konuyla ilgilendi. Hastaneye gidildi. Durum yakından takip edildi. Akşama doğru doktorun gelmesiyle rahatladık ve daha önce planladığımız geziye çıktık.
çok geçmiş olsun.. arabanın jantı yamuldu motora bişey ollmadıysa verilmiş sadakası varmış.pazarı ailemle geçirmek istedim.umarım bi dahaki sefere toplaşırız
öncelikle kaza yapan arkadaşa büyük geçmiş olsun bugün siteyi görüp yeni kayıt oldum umarım bi dahaki sefere ankaralı abilerimiz ve kardeşlerimizle tanışma fırsatımız olur...
RegalRaptor arkadasim çok geçmiş olsun, bugün telefonunu alinca hemen gittik olay yerine, motorunu oyle ciziksiz görünce içimiz rahatladi ciddi bişey olmadigini anladik sana. ben gezinin diger kismina katilamadim bundan sonra da katilamicam sanirim 1-2 sene :salut:
neyse artik arada gelirim bulusmalara yine ekipmanlarla biri beni artçı alır
güzel bir geziydi.anatolia,o sakin günlerini aratır vaziyetteydi.ku kiss ve dier kafeler ana baba günüydü.REGAL RAPTOR üzücü bir kaza yaşadı.Burdan ona geçmiş olsun dioruz.Çevre yolu ağladı;
AHADA RESİMLER
kaza yeri
biz
tanker
CanYerli Kardeş,büyük bir süratle resimleri koymuşsun..Çok teşekkürler,üzücü olaya rağmen yinede güzel bir gündü.İnşallah en kötü günümüz böyle olur...