- Katılım
- 1 Haz 2006
- Mesajlar
- 1,027
yok be abi maksat hareket olsun topic düşmesin, her gelen sayfalarca nerde saat kaçta ne yapiyoruz bu hafta diye aranmasın. yani benim de elime yapışmaz ya yapivereyim.

mito seni sardı baya bu iş...![]()
Açıkyol iyi tatiller diliyorum
saat 10 da bir anormallik çıkmazsa bende geliyorum emreben'e tel açtım %98 bende gelirim diyor
Ayrıca Oyeah nerede ses soluk çıkmıyor ?
merhaba arkadaşlar;
yarın sabah saat 9.30 da baco ile karakaçeli ilçesinde buluşacağız. Saat 11.00 gibi Gölbaşı civarında oluruz. Sizlerle orada mı buluşacağız yoksa şampiyona nın yapıldığı yerde mi?