[Ankara - MT]

Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
yok be abi maksat hareket olsun topic düşmesin, her gelen sayfalarca nerde saat kaçta ne yapiyoruz bu hafta diye aranmasın. yani benim de elime yapışmaz ya yapivereyim. :p :)
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
pazar 13,20 de dersanem bitiyo engeç 14,00 da armada dayım.herkes kaçta armada da olucak
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
313
O saatte herkes yarışlarda olur.
Ancak akşamüstü Armada'ya gelirler.
Sen ekipten bikaç kişinin telefonunu alıp iletişim kurabilirsin.

Arkadaşlar,
Pazartesiden itibaren izne ayrılacağımdan,forumu takip edemiyeceğim,buluşmalara Ankara'da olursam katılırım.
Artık telefonla sizden öğrenirim yer ve zamanı.
Pazar günü ayarlayabilirsem en azından bi merhaba demek için uğramaya çalışırım.
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
561
Açıkyol iyi tatiller diliyorum
saat 10 da bir anormallik çıkmazsa bende geliyorum emreben'e tel açtım %98 bende gelirim diyor
Ayrıca Oyeah nerede ses soluk çıkmıyor ?
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
313
setr74;
ohyeah şu aralar cross olayına merak saldı,dağ bayır geziyor.
yarın konuşayım da motocross yarışlarına o da gelsin.
daha Ankara'dayım görüşürüz.
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
561
Açıkyol bilkentte sarı gt250r kullanan arkadaş yanına uğrayabilir haberin olsun Ankara'da fikir alışverişinde bulunabileceği hyosung sürücüsüne rastlamadığını söyleyince seni tavsiye ettim
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
451
ewet bende ohyeah e (efeye ) msj attım ama galiba daha görmedi onuda görmek isteriz motokrosta...
 
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
Gelecekler Listesi v.3.0
10.09.06 Pazar günü saat sabah 10.00 da Anatolia'da buluşuyoruz. 10.45 dedik mi teker döner motocross şampiyonasina doğru. sonra gelecekler için nereye gittiğimizi ordaki cafe sahibine söyleriz.

Gelecekler
1) Mithrelios(arabayla veya yancı olarak)
2) Ninya
3) Cano
4) autonomous
5) baco (gölbaşından katılacak)
6) gupilya
7) watergun (gölbaşından katılacak)
8) setr74
9) E_M_R_E_sen
10) emreben

Belkiciler
1) açıkyol(sonradan katilmak üzere)
2) reDragon
3) .

@gupilya
umarim o günleri de görücez, annem bugün işyerine gelecek ve motor hakkinda ebeveyn tavrinin ne olacaği konusunda dananin kuyruğu kopacak. ehliyeti almaya da az kaldi 15-20 gün en fazla, sayili gün çabuk geçer :)
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
arkadaslar bende gelıyorum.. ben 10.30 da konya yolu köprüsünün altında (incek gölbaşı oran kavsagı) bekliyecegim motorum mondial 150hs turuncu renkte birde mithrelios dostum listede emreben var ? bu kim
 
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
Açıkyol iyi tatiller diliyorum
saat 10 da bir anormallik çıkmazsa bende geliyorum emreben'e tel açtım %98 bende gelirim diyor
Ayrıca Oyeah nerede ses soluk çıkmıyor ?

emreben burdan çıktı abi, ben de düşündüm galiba eski bi üye ben bilmiyorum dedim yazdim. :)
 
Katılım
13 Ara 2005
Mesajlar
448
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba arkadaşlar;
yarın sabah saat 9.30 da baco ile karakaçeli ilçesinde buluşacağız. Saat 11.00 gibi Gölbaşı civarında oluruz. Sizlerle orada mı buluşacağız yoksa şampiyona nın yapıldığı yerde mi?
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
merhaba arkadaşlar;
yarın sabah saat 9.30 da baco ile karakaçeli ilçesinde buluşacağız. Saat 11.00 gibi Gölbaşı civarında oluruz. Sizlerle orada mı buluşacağız yoksa şampiyona nın yapıldığı yerde mi?

ANTRENMANLAR : CUMARTESİ SAAT > 12:00 da
YARIŞLAR : PAZAR SAAT > 11:30 da START alacaktır. Eğer değişiklik olmazsa tabiki...
 
Katılım
20 May 2005
Mesajlar
343
oooo bizimkiler program yapmışta benim haberim yok
siz 10:45 de hareket edecekseniz benide konya yolu köprüsünden alırsınız o zaman. Motorumu biliyorsunuz turuncu canavar
11:00 de sizi bekliyo olucam sakın geç kalmayın
belki lazım olur 0 535 867 18 97

gelemeyecek olursam akşama kesin mesaj atar yada ararım birinizi
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
451
slm millet anladığım kadarıyla son durum şöle...

Gelecekler
1) Mithrelios(arabayla veya yancı olarak)
2) Ninya
3) Cano
4) autonomous
5) baco (gölbaşından katılacak)
6) watergun (gölbaşından katılacak)
7) gupilya
8) setr74
9) E_M_R_E_sen(konya yolu köprüsünden katılıcak)
10) emreben
11)ohyeah(konya yolu köprüsünden katılıcak)
Belkiciler
1) açıkyol(sonradan katilmak üzere)
2) reDragon
3) .
 
Katılım
20 May 2005
Mesajlar
343
beyler sabaha işe gitme durumum var ama kesin değil.
eğer ki saat 11 de konya koprusu oran kavşağında değilsem beni beklemeyin gidin. Gelecek olursam o saatde kesin orda olurum zaten
baco bahattincan mesajını aldım. Gelmeye çalışıcam kardeş
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst