[Ankara - MT]

Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
önerilen usta benim ve bir arakdaşımın da gittiği usta...işini temiz yapar, ne yapılacaksa ilk işi motorun service manuelini okumak olur...abdullah ve levent ustaların adı...

Angaraj olarak bu hafta sonu gezi düşünmüştük (300-400 km) ama hava şartları çok heveslendirmedi kimseyi..pazar günü kısa bir tur atılabilir belki...
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Shadow satılımştır ilgilenen arkadaşlara duyurulur dicem de biriniz keyfine soraydınız la ayıp :thumleft:
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
mondıalı bence alma. wolfe gelecek olursak cok sevdıgımız bır kardesımız ıcın wolf aldık henuz motosıkletle yenı tanısıyordu. uzun zamandır kullanıyor banamısın demedı. ybr ıle karsılastıracak olursan 10 uzerınden cok rahat 8-9 alır.

Galiba wolf alıcam... Öneriler hep o yönde... İskitlerde Rüzgar Mehmet'in yeri var ya oradan, yada Yiba Çarşısındaki Uzun Ticaret'ten alıcam... Tanıyan bilen yardımcı olabilecek arkadaş var mı aranızda..

Bi ara kuryecilik yapan bi arkadaş Işıl Motor'u söylemişti ama Salcano bayi ve servis listesinde adı geçmiyor..
 
Katılım
7 Mar 2014
Mesajlar
4
Selamlar,
Yeni üye ve yeni motor sahibi olacak olan bana yer var mı?
Aranızda Hyosung GV250 kullanıcısı varsa yardım talebim olacak. İlk kez motor üstüne bineceğim. Motoru almadan önce kullanıcısıyla konuşmak istiyorum.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
758
Selamlar,
Yeni üye ve yeni motor sahibi olacak olan bana yer var mı?
Aranızda Hyosung GV250 kullanıcısı varsa yardım talebim olacak. İlk kez motor üstüne bineceğim. Motoru almadan önce kullanıcısıyla konuşmak istiyorum.

Ahhaa :)birazdan Bülocum sana döktürür.:mrgreen:
 
Katılım
7 Mar 2014
Mesajlar
4
bülocukun cevabı hafta içine kalabilir ihtimal dahilinde. motor sahibi veya değil her çarşamba anıttepe, döngel sokak başındaki sefa cafede toplanıyoruz 19.00 da. bekleriz :wiinkk:

İşten 7 de çıkıyorum, davet için teşekkür ederim. Gelmeye çalışırım.
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Selamlar,
Yeni üye ve yeni motor sahibi olacak olan bana yer var mı?
Aranızda Hyosung GV250 kullanıcısı varsa yardım talebim olacak. İlk kez motor üstüne bineceğim. Motoru almadan önce kullanıcısıyla konuşmak istiyorum.

Selam, bir sene kadar kullandim, oyle sagini solunu cok iyi bilmem ama bu sitedeki en aktif topiklerden biridir gv250 topigi, aklina gelebiliecek her turlu sorunun cevabi orda vardir emin ol.

ilk motor olarak bence gayet mantikli, bana gore tek dezavantaji, daha sonradan cekilen fotolara baktigimda farketmistim, motor biraz ufak kalmis altimda :) cin mali motorlardan kat kat iyidir oyle soyleyeyim, acemi biri icin yeterince hatta fazlasiyla gucu var. servis ve parca konusunda sorunu yok sayilir, yani kuralkandan isteyebiliyosun parcalarini, zaten garantisi yoksa servisi gec, dogru durust bir usta bulup ona goturmen yeterli olur. Titresim biraz var ama rahatsizlik verecek seviyede degil, V motorun guzelligi.
Genel pozisyon itibariyle chopper tarzi bir alet, ama motoru oyle degil, 12bin devire kadar cikabiliyor, gucunu hissetmen icin 7bin devir civarlarinda vites degistirmen lazim, hos senin icin daha iyi, ust devirlere cikmadan sakin sakin kullanabilirsin. Orjinal lastikleri serttir, islak zeminde hic tutmazz dikkat etmek lazim, degistirebilirsen iyi olur.

Aklina takilan biseyler olursa burdan yaz cevaplarim hocam. Dedigim gibi gv250 topiginde de arama yap bence, o kadar uzun baska model topigi yoktur zannimca :)
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Arada kaynamasın bi daha tekrar edeyim dedim.. :)

Salcano Wolf alıcam... İskitlerde Rüzgar Mehmet'in yeri var ya oradan, yada Yiba Çarşısındaki Uzun Ticaret'ten alıcam... Tanıyan bilen yardımcı olabilecek arkadaş var mı aranızda..

Bi ara kuryecilik yapan bi arkadaş Işıl Motor'u söylemişti ama Salcano bayi ve servis listesinde adı geçmiyor..
 
Katılım
27 Şub 2010
Mesajlar
140
Arada kaynamasın bi daha tekrar edeyim dedim.. :)

Salcano Wolf alıcam... İskitlerde Rüzgar Mehmet'in yeri var ya oradan, yada Yiba Çarşısındaki Uzun Ticaret'ten alıcam... Tanıyan bilen yardımcı olabilecek arkadaş var mı aranızda..

Bi ara kuryecilik yapan bi arkadaş Işıl Motor'u söylemişti ama Salcano bayi ve servis listesinde adı geçmiyor..

Rüzgar Mehmet den alabilirsin. Yedek parça sorun olmaz, servisleri iyidir lakin piyasaya göre biraz tuzludur. En azından yarı yolda bırakmazlar. Hayırlı olsun..

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:17 ----------

Tek teker..
Je3PRKyoEQqhBMhBtOgI_NMeYf1a5Zbt4XSPSgvwzok=w604-h372-p-no
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Arada kaynamasın bi daha tekrar edeyim dedim.. :)

Salcano Wolf alıcam... İskitlerde Rüzgar Mehmet'in yeri var ya oradan, yada Yiba Çarşısındaki Uzun Ticaret'ten alıcam... Tanıyan bilen yardımcı olabilecek arkadaş var mı aranızda..

Bi ara kuryecilik yapan bi arkadaş Işıl Motor'u söylemişti ama Salcano bayi ve servis listesinde adı geçmiyor..

Motoru nereden aldığınızın bir önemi var mı ??
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Motoru nereden aldığınızın bir önemi var mı ??

Servis hizmetini yapmakta sorun çıkarırlarsa diye düşündüm... Aslında Motosikleti İstanbul'dan Üçerler'den daha uygun bir fiyata alma şansım da var... Ama Ankara da bir bayiden almak daha uygun olur diye düşündüm. Pazarlık yapıcam.. Olmadı İstanbul'dan kargolattırıcam..
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Servis hizmetini yapmakta sorun çıkarırlarsa diye düşündüm... Aslında Motosikleti İstanbul'dan Üçerler'den daha uygun bir fiyata alma şansım da var... Ama Ankara da bir bayiden almak daha uygun olur diye düşündüm. Pazarlık yapıcam.. Olmadı İstanbul'dan kargolattırıcam..

Ben kendi motorumu istanbuldan almıştım, buradaki bayiye kargolattım. Bir sorun çıkarmadılar. Aldıktan sonra dersin tanıdık vasıtasıyla ucuza denk geldi öyle adlım falan filan, trip atacak değiller. Ama ben sizin yerinizde olsam motoru servise götürmez bakımlarını kendim yapardım (ki öyle de yaptım zaten).

O yüzden sormuştum bir önemi var mı diye. Başka bayiden aldınız diye sıkıntı çıkartacaklarını sanmam :wiinkk:
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Ben kendi motorumu istanbuldan almıştım, buradaki bayiye kargolattım. Bir sorun çıkarmadılar. Aldıktan sonra dersin tanıdık vasıtasıyla ucuza denk geldi öyle adlım falan filan, trip atacak değiller. Ama ben sizin yerinizde olsam motoru servise götürmez bakımlarını kendim yapardım (ki öyle de yaptım zaten).

O yüzden sormuştum bir önemi var mı diye. Başka bayiden aldınız diye sıkıntı çıkartacaklarını sanmam :wiinkk:

Benimde bahanem bu olacak yalan değil... Olurya bayi bende var.. Niye İstanbul'dan getirtiyorsun diye bi gıcıklık yapmasın.. Sıfır alacağım için ve yeni motosiklet sürücüsü olduğum için garanti kapsamında servise illaki uğrarım.. Yoksa elimden her iş gelir... 6-7 sene beyaz şahinim vardı.. Tamir bakımdan anlarım yani.. :)

Garantilik bir durum olmadığı sürece zaten servise mecbur kalmayı istemem...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Benimde bahanem bu olacak yalan değil... Olurya bayi bende var.. Niye İstanbul'dan getirtiyorsun diye bi gıcıklık yapmasın.. Sıfır alacağım için ve yeni motosiklet sürücüsü olduğum için garanti kapsamında servise illaki uğrarım.. Yoksa elimden her iş gelir... 6-7 sene beyaz şahinim vardı.. Tamir bakımdan anlarım yani.. :)

Garantilik bir durum olmadığı sürece zaten servise mecbur kalmayı istemem...

Garantiyi devam ettirmek için rutin bakımları orada yaptırman gerek. Hem parana, hem zamanına, hem de motoruna yazık olacağını düşünüyorum. Tüm servisleri gezmedim bilmiyorum ama bu tip yerlerin hep benzer olduğunu düşünüyorum.

Benim her 2000 km de bir, toplamda 32.000 km gibi bir süre gitmem gerekiyordu garantiden çıkmamak için. 2 kere gittim bir daha tövbe ettim. Garantilik bir işin çıkarsa da garantiden hallederim diye sevinme. Adamı servisler ayrı fabrika ayrı süründürüyor. Ver parasını ne gerekiyorsa kendin yaptır bir sorun çıktığında. En fazla ampulun patlar, sinyalin yanmaz, vs, vs, .

Zaten mekanik olarak bir sıkıntı yaşarsan garantiden halletseler bile işçiliğine de ustalığına da sövürsun adamların.

Tabi son karar senin, ben ikna etmek için değil bilgilendirmek için yazıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst