[Ankara - MT]

Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
kalafatçığım;

buğranın boş muhabbet meselesi hatırladığım kadarıyla burda dönen bi muhabbete yaptığın "hep boş konuşuyosunu" lafına bir referans belki hatırlarsın...burda yazan kimsenin kimseyle bir derdi yok, herkes çevresi ve tanıdığı itibariyle motor sürüyor, eğleniyor takılıyor..

bir grup kurmuşsunuz dışlıyor musunuz serzenişin haklı olsa, buraya sürekli buluşmalara gezilerimize katılmalarını sağlayacak çağrılarda bulunmayız...

neyse çok üzerinde durmamak lazım, gelen herkesin başımızın üzerinde yeri var...
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Aaaa, üzerime iyilik sağlık afiyet....

hep boş muhabbet bide faydalı bilgi verin

Anlayamadım? Kime dedin ?

Genel olarak söyledim...

Burası genel olarak muhabbet ve haberleşme başlığı, bilgi paylaşımı nadiren yapıyoruz biz. Ha muhabbetimiz boş geldiyse o sizin sorununuz.

Forumda bilgi paylaşımı yapılan başlıklar var. Siz de bilginizi paylaşabilirsiniz şikayet edeceğinize, kimse "boş bilgi" demez...

Boş bilgi demedim boş muhabbet dedim bu birincisi size yazılmış bişi yok admin misiniz yazdığımı eleştirmek sizin göreviniz değil bana tavsiye verecekseniz verin akıl vermeyin ;) Size söylenen birşey olmadığı halde neden bu kadar celallendiniz onuda anlamış değilim yani.

Madem boş muhabbet dönuyor buna neden ortak oldunuz!!!ben foruma istediğim şekilde yazı yazma hakkına sahip değil miyim ,düşüncemi paylaşıyorum... bu benım en doğal hakkım bence boş muhabbettir sizce doludur...sizin 800 lt benzın yakmanız bence bı onemı yoktur arkadaslarca vardır...Bence boş onlarca doludur... insanlar fikrini söylemekte özgürdür. ben size bişi sölemediğim sürece ha belki boş muhabbet biraz argo olmuş ama kötü niyetle söylenmiş bişi değil size değil ortaya söylenmiş bişi

Ben anlamıyorum yanlış birşey mi söyledim bana göre boş muhabbet demek Örneğin; arkadaşlarla havadan sudan konuşursunuz bu boş muhabbettir sanki kimse hayatında boş muhabbet etmiyor gibi... ne demek istedin sen bize boş adam mı diyorsun falan diyemi anladınız naptınız ? ben sadece biraz daha
Bilgi içerikli
2 li sohbetler yerıne geniş sohbetler
ne bileyim dertler sıkıntılar yolda başımıza gelenler
Ankaraya dair bişiler konuşulması taraftarıyım
Ben kimseye boş insan demedim


Tanımadan etmeden konuştuğun muhabbete bakar mısınız ? Biraz saygı saygı !!yok küçük cc yok boş konuşuyorsun motosiklet süren insan ,motosiklet süren insana saygıyla bakması gerekirken yaptığınız hareketlere bakın!!!! Ha benı sevmek zorunda değilsiniz ya da benım yazdığım size saçma gelebilir!!! Cevap yazmazsın olur biter...He bende lafı gediğine oturtmasını bilirim ama biraz saygı kendinize bir grup kurdunuz gelenleri dışlıyor musunuz ? Buluşmanıza gelsem ooooo hoşgeldin falan fıstık muhabbeti olacak gün gelir yüzyüze bakarız biraz saygılı olun lütfen!!!

Hayır niye kızdın şimdi ? Saygısızlık ettiğimi düşünmüyorum çünkü küçük sisi dediğim tabiri siz kendinizi ifade ederken kullandınız. Grupça bir yazma da söz konusu değil, kişisel olarak yazıyorum. :)

Geliyordun da seni(yada sizi) dışlayan mı oldu?

İsyanın sebebini anlayamadım...

Zaten ben de gelmeyin demedim ki, hakaret de etmedim. Dışlama hiç olmadı. Olsa olsa (yani alınması gereken biri olsa) "biz küçük hacimli motorlar ile geziyoruz" genelde dendiği için bizim dışlanmış olmamız gerek :) Ki öyle bişey de olmadı.

Buberk bana boş konuşuyorsun dedi, kendisi üstüne alınmış...

İnsan gerçekten hayret ediyor...

kalafatoğlu lütfen şu yukarıda alıntı yağtığım mesajları okuyarak birilerinden saygı beklemeni rica edicem,
Zira syanur'ün yazdıklarının başlıca sebepleri yukarıda alıntılarını yaptığım mesajlar,
ve zamanda kendi yapmış olduğun saygısızlığı şuan kendine karşı bekliyorsun ki ortada saygısızlıkda yok bence,
mesajıma burda son verirkene güzel bir caps ile

"Beyin bedava" demek istiyorum..

kia5.jpg
 
Katılım
20 Şub 2011
Mesajlar
287
Yunus dikkatini çekerim kimsenin şahsına birşey yazmadım !!! Sürekli boş muhabbet oluyor keşke birazda faydalı bilgiler paylaşılsa ne güzel olur demek istedim ama yanlış anlaşıldı boş konuşuyorsunuz dediğimi sandınız...Kelimeler herkes için farklı şeyleri ifade edebilir. Ben öyle demek isterken yanlış anlaşılma oldu...Bu kadar konunun büyüyeceğini yanlış yerlere çekileceğini bilseydim demezdim ha ayrıca o kadar eski mesajları bulup uğraştığın için de teşekkür ederim ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:44 ----------

kalafatçığım;

buğranın boş muhabbet meselesi hatırladığım kadarıyla burda dönen bi muhabbete yaptığın "hep boş konuşuyosunu" lafına bir referans belki hatırlarsın...burda yazan kimsenin kimseyle bir derdi yok, herkes çevresi ve tanıdığı itibariyle motor sürüyor, eğleniyor takılıyor..

bir grup kurmuşsunuz dışlıyor musunuz serzenişin haklı olsa, buraya sürekli buluşmalara gezilerimize katılmalarını sağlayacak çağrılarda bulunmayız...

neyse çok üzerinde durmamak lazım, gelen herkesin başımızın üzerinde yeri var...

Canım açıklamayı yaptım ben söylemek istediğimi, yanlış anlaşıldığını belki de yanlış yazdığımı ifade ettim
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Yunus dikkatini çekerim kimsenin şahsına birşey yazmadım !!! Sürekli boş muhabbet oluyor keşke birazda faydalı bilgiler paylaşılsa ne güzel olur demek istedim ama yanlış anlaşıldı boş konuşuyorsunuz dediğimi sandınız...Kelimeler herkes için farklı şeyleri ifade edebilir. Ben öyle demek isterken yanlış anlaşılma oldu...Bu kadar konunun büyüyeceğini yanlış yerlere çekileceğini bilseydim demezdim ha ayrıca o kadar eski mesajları bulup uğraştığın için de teşekkür ederim ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:44 ----------



Canım açıklamayı yaptım ben söylemek istediğimi, yanlış anlaşıldığını belki de yanlış yazdığımı ifade ettim

Uğraşmak ne kelime 1dk mı almadı,
zira topic içerisinde kullanıcıya göre ara diye bir seçenek mevcut,

yanlış anlaşılmanın sebebine geleyim,
yanlış anlaşılma değil yaptığın hatayı yüzüne vurma adına yapılıyor bu yapılanlar önce onun farkına varmalısın,

şimdi ortada birbirini yakından tanıyan kişilerin arasına gelip de,
"hep boş muhabbet bide faydalı bilgi verin"
dersen kusura bakma da kim olsa söver :)

ve o önceki mevzuda özür dileyeceğin yerde yada,
hata etmişim diyeceğin yerde hala dikine gitmen bu tepkileri almana sebep oldu,
halbüki yüzyüze görsek seni bilsek tanısak o lafına ne takılırız ne tavır alırız,
Yunus Emre ile de bitireyim yazımı;
Gelin tanış olalım,

İşi kolay kılalım.
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
La valla gel bi tanışalım biz adamı yemeyiz tam aksine besleriz gel gel :rendeer:
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
bende isterem... ne zaman gideceksın abi...dün geldım gıbrıstan....

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:30 ----------



bende onun istediğinden istiyorum abi... hadi gidak :)
sende geljek istanbul:p

ferhat benden değilde şu yukarıda Wozyden isteyeceksin bileti :)
yetkili mercilerde adamları varmış dün baya söylüyordu her türlü alırım diye özelden numarasını yollarım onu taciz et sen :queen:

fati abiye bile %50 indirimli bulabildik işte çapımız bu gadar neyabalım :sunny:
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
ferhat benden değilde şu yukarıda Wozyden isteyeceksin bileti :)
yetkili mercilerde adamları varmış dün baya söylüyordu her türlü alırım diye özelden numarasını yollarım onu taciz et sen :queen:

fati abiye bile %50 indirimli bulabildik işte çapımız bu gadar neyabalım :sunny:

biletsiz felan girş yok mu abı yaa.... hanı 20-30 lira bıseyse verip girelim... herseye para veriyok...::winkwink::firca::
20-30 da ona verelım ne olacakki...:)
 
Katılım
20 Şub 2011
Mesajlar
287
La valla gel bi tanışalım biz adamı yemeyiz tam aksine besleriz gel gel :rendeer:

Biz tanışıyoruz zaten :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:07 ----------

Uğraşmak ne kelime 1dk mı almadı,
zira topic içerisinde kullanıcıya göre ara diye bir seçenek mevcut,

yanlış anlaşılmanın sebebine geleyim,
yanlış anlaşılma değil yaptığın hatayı yüzüne vurma adına yapılıyor bu yapılanlar önce onun farkına varmalısın,

şimdi ortada birbirini yakından tanıyan kişilerin arasına gelip de,
"hep boş muhabbet bide faydalı bilgi verin"
dersen kusura bakma da kim olsa söver :)

ve o önceki mevzuda özür dileyeceğin yerde yada,
hata etmişim diyeceğin yerde hala dikine gitmen bu tepkileri almana sebep oldu,
halbüki yüzyüze görsek seni bilsek tanısak o lafına ne takılırız ne tavır alırız,
Yunus Emre ile de bitireyim yazımı;

Artık gelip tanışmak farz oldu yapacak bişi yok
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
:mrgreen: sonunda gelin datlı ısmarlayam sizlere bu çarşamba datlılar benden ;)
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
biletimi yibada ulus motordan aldım... bulamayanlar gidip isteyebilir...
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst