[Ankara - MT]

Katılım
22 Ara 2011
Mesajlar
2
Arkadaşlar merhaba bende aranıza yeni katıldım uzun zamandır yazmak istiyordum foruma dalıp unutuyordum :D buluşmalara bende katılmak isterim
 
Katılım
28 Ara 2005
Mesajlar
128
Ben de çok beğendim, motorda ışık var ve oyüzden ülkemizde satmayacak :)

Bana göre o alt sakar çıkar ve egzoz şu ile değişir ;

leovince - cobra
http://i1.ytimg.com/vi/tZCfyQL-kbo/maxresdefault.jpg

Süper ötesi olur :cat:

BUNA benzer ixil marka bir egzoz var fiyat ilara daha uygun tabi leovince kalitesi tartisilmaz ama aklinizda da bu egzoz olsun

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-suzuki-ixil-eksoz-gsxr-750-600-ixil-performans-egzozu-150412512/detay

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:40 ----------

SYANUR
Şu motor çıktığı gün sadece don + ıslak atlet giyip motorla ankara turuna çıkacam zaten !!

SYANUR hocam seni anliyorum 6 aydir motorun yedek parcasini bekliyorum gerci 150 ve 125 lik motorlarim var ama onu yerini tutmuyor

AYRİCA havalar guzel ankarada tam motor havasi gez dolas
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
BUNA benzer ixil marka bir egzoz var fiyat ilara daha uygun tabi leovince kalitesi tartisilmaz ama aklinizda da bu egzoz olsun

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-suzuki-ixil-eksoz-gsxr-750-600-ixil-performans-egzozu-150412512/detay

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:40 ----------

SYANUR
Şu motor çıktığı gün sadece don + ıslak atlet giyip motorla ankara turuna çıkacam zaten !!

SYANUR hocam seni anliyorum 6 aydir motorun yedek parcasini bekliyorum gerci 150 ve 125 lik motorlarim var ama onu yerini tutmuyor

AYRİCA havalar guzel ankarada tam motor havasi gez dolas

Bilgilendirme için teşekkür ederim. Bu egzozlarla ilgili bişey sormak istiyorum. Bu modeli zaten biliyordum ve çok beğendiğim bir model. Benim anlamadığım bu model için 600~1000cc için uygundur diyorlar. E aynı zamanda 250cc tek silindir motora da uygun oluyor mu ?? Nasıl oluyor bu işler :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
382
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu egzoz 'un aynından benim arkadaşta var, hyo gt250r'a takılı...Silindirden gelen egzoz borusuna hiç tüp takılmadığını düşün,Motor dan çıkan ses bundan Çok çok az daha sessiz.

Çift silindir de Hiç bir egzoz bunun kadar kötü ses çıkartamaz,motor 3 bin devire kadar sapıtıyor düzensiz çalışıyor...Bunu takarsan kesinlikle karbüratör ayarı yaptırcan
 
Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
62
Herkese iyi forumlar. İsmim Burak, 26 yaşındayım Ankara'da ikamet etmekteyim. Daha önce 2008-2010 yılları arasında Didim'de yaşayıp 600 luk kawasaki kullanıyordum. Uzun bir süre ara verdikten sonra dayanamayıp tekrar motor arayışlarına başladım. Geçen sezon 600 rr almaya niyetlenip denedikten sonra 2.viteste motorun boşa çıkması gibi bir problemle karsilasip bi sevdayı önümüzdeki sezona ertelemistim. Hakkımızda hayırlısı olursa aranızda olacağım. Umarım hep beraber keyifli vakit geciririz.
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Herkese iyi forumlar. İsmim Burak, 26 yaşındayım Ankara'da ikamet etmekteyim. Daha önce 2008-2010 yılları arasında Didim'de yaşayıp 600 luk kawasaki kullanıyordum. Uzun bir süre ara verdikten sonra dayanamayıp tekrar motor arayışlarına başladım. Geçen sezon 600 rr almaya niyetlenip denedikten sonra 2.viteste motorun boşa çıkması gibi bir problemle karsilasip bi sevdayı önümüzdeki sezona ertelemistim. Hakkımızda hayırlısı olursa aranızda olacağım. Umarım hep beraber keyifli vakit geciririz.

Hoşgeldin, her çarşamba toplanıp muhabbet ederiz, sen de gelirsen yüzyüze tanışmış oluruz, havalar da biraz düzeldikten sonra sağa sola gitmeler başlar, motoru aldıktan sonra beraber de süreriz.
 
Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
62
Hosbulduk Bülent abi. Insallah çarşamba günleri saatler iş saatime uyarsa aranızda olmak isterim. Sağa sola gitmeler zaten olmazsa olmaz:).Karşılama içinde ayrıca teşekkür ederim. Bugün biraz piyasayı araştırdım gün boyu fiyatlar çok uçuk. Ruhsatsız pist motorları 13 13.5 isteyenmi ararsın, 2001 R6 ya 15 cekenmi ararsın... Neymiş usta motoruymus ondan pahaliymis. Parayı hazırladık motor bulamıyorum.
 
Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
62
Günaydın Ankara MT. Dün aranıza katıldım ama pek bir hareket göremedim sayfada. Fazla aktif değil gibiyiz. Kış dolayısıyla diye düşünüyorum. Sevgilerle..
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Günaydın Ankara MT. Dün aranıza katıldım ama pek bir hareket göremedim sayfada. Fazla aktif değil gibiyiz. Kış dolayısıyla diye düşünüyorum. Sevgilerle..

bi günde çok büyük beklenrtilere girmişsin:)
forumda çok hareket olmayabilir ama hepimiz buralardayız...:)
buluşmalara gelirsen tanışırsın baya kişiyle...
 
Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
62
Çok uzun süredir yaklaşık 1-1.5 senedir üye olmadan takip ediyordum. Aslında amacım sizlerle daha hızlı bir şekilde kaynasabilmek:) Beklentilerim tamamen bu yönde.. Birde Ankara'daki motor fiyatlarına bir türlü anlam veremedim. İnanılmaz değişken. Memnun oldum bu arada:)
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
son 6 ay değil belki ama ondan önceki 1 yıl oldukça hareketliydi aslında bu başlık
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Havalar kötü, o yüzden pek bi action yok, bi de bu siteyi kullanma oranımız düştü baya,artık direk görüşüp haberleşiyoruz. Toplaşma, gezi falan gibi durumlar olursa burdan da yazarız illaki. Marta kadar gezme tozma pek olmaz.
 
Katılım
21 Haz 2013
Mesajlar
77
Merhaba Arkadaşlar !

Ben Ali Seyran. Ankarada ikamet etmekteyim. Aslında foruma daha önce üye olup, olabildiğince katılmaya çalıştım. Ancak hem iş hem okul durumlarımdan dolayı aktif olamadım. Artık yeni sezonda bütün arkadaşlarla kaynaşmaya çalışacağım. Ankaradaki bütün motor dostları bana ulaşabilirler. Geziler, etkinlikler, buluşmalar motosiklet adına ne varsa, elimden geldiğince katılmak isterim. (nick'imin anlamı rusçada 'çelik aygır' demektir.)

Yaşım 24, Rus Dili ve Edebiyatı okuyorum (3. sınıf). Ostimde bir mühendislik ve ticaret firmasında Dış Ticaret bölümünde çalışarak hayatımı idame ettiriyorum.

Motosiklet Üstünde Tecrübem ;

Asya 125 T (nostalji) - 7.500 km.

CBF 150 - 4.500 km

RKS Titanic 150 - 8.500 km.

Ve Yeni motorum Honda CBR250R - Sıfır aldım daha rodajdayım. (60 km)

Ve motosiklet üstünde daha 21.500 km gibi az km yapmış biri olarak tecrübelerinizden, tavsiyelerinizden yararlanmak isterim.





Hepinize saygılar ve sevgiler, Ali. :)
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Merhaba Arkadaşlar !

Ben Ali Seyran. Ankarada ikamet etmekteyim. Aslında foruma daha önce üye olup, olabildiğince katılmaya çalıştım. Ancak hem iş hem okul durumlarımdan dolayı aktif olamadım. Artık yeni sezonda bütün arkadaşlarla kaynaşmaya çalışacağım. Ankaradaki bütün motor dostları bana ulaşabilirler. Geziler, etkinlikler, buluşmalar motosiklet adına ne varsa, elimden geldiğince katılmak isterim. (nick'imin anlamı rusçada 'çelik aygır' demektir.)

Yaşım 24, Rus Dili ve Edebiyatı okuyorum (3. sınıf). Ostimde bir mühendislik ve ticaret firmasında Dış Ticaret bölümünde çalışarak hayatımı idame ettiriyorum.

Motosiklet Üstünde Tecrübem ;

Asya 125 T (nostalji) - 7.500 km.

CBF 150 - 4.500 km

RKS Titanic 150 - 8.500 km.

Ve Yeni motorum Honda CBR250R - Sıfır aldım daha rodajdayım. (60 km)

Ve motosiklet üstünde daha 21.500 km gibi az km yapmış biri olarak tecrübelerinizden, tavsiyelerinizden yararlanmak isterim.

[url]http://i.hizliresim.com/x0mQOY.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/K4b567.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/xJnvP5.jpg[/url]

Hepinize saygılar ve sevgiler, Ali. :)

tekrar hoşgeldin...yeni cbr250 si 30 km de olan buğra ile yeni motor heyecanını paylaşabilirsin...:)
çarşamba günleri anıttepe gençlik caddesi döngel sokak başındaki sefa cafede buluşuyoruz. gelmek istersen bekleriz...
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
hoşgelmişsin

çarşamba günleri anıttepe, döngel sokak başındaki sefa kafede buluşuyouz, bekleriz :wiinkk:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Selamlar Ali :king: Tavsiye sormuşsun söyleyeyim, mezun olur olmaz Ostimde çalışmak yerine Rusya'ya kapak atardım :cat:

Birazdan toplaşmalarımızla alakalı seni bilgilendirmek üzere görevli arkadaşlar gelecektir (Her çarşamba döngel sok. da(gençlik caddesi) SEFA kafe de toplanıyoruz iş çıkışı :wiinkk:

-------------------

Oha, gelmişler bile... :sunny:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst