[Ankara - MT]

Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Herkese merhaba,

Bir suredir forumdayim, tek tuk bir seyler yaziyordum ama Ankara grubuna yazmamistim.

Madem Angara'liyim madem motorcuyum neden Ankara grubuna yazmiyorum diye dusunerek bir merhaba diyeyim dedim :)

Ezel ben, malesef yakinda 32 oluyorum, 2011 Honda cbr 600f kullaniyorum. Yolda karsilasirsak en azindan bir kornayi esirgemeyelim birbirimizden :)

Herkese keyifli ve saglikli surusler...

Ve evet bu hafta sonu "-4°" de suren bendim :)

Merhaba!
Tatlısu motorcusu değilim diyorsun yani :cat: Tebrikler..
 
Katılım
13 Nis 2013
Mesajlar
79
eski toprak sayılmayız hafta sonu kanıtlamışız zati :) haftayada kızılcahamama kadar gitmeye calışcam başarırsam yaşımı soranlara yaşım 20 diyicem :)
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
257
Merhaba!
Tatlısu motorcusu değilim diyorsun yani :cat: Tebrikler..

Valla şimdilik biniyoruz, bakalım dayanabildiğimiz yere kadar :)

eski toprak sayılmayız hafta sonu kanıtlamışız zati :) haftayada kızılcahamama kadar gitmeye calışcam başarırsam yaşımı soranlara yaşım 20 diyicem :)

Önümüzdeki hafta sonu için hava durumu 8 falan gözüküyordu. Eğer öyle olursa ben de bir Beypazarı falan yapayım diyordum. Kızılcahamam yolu girişe, malum virajlara kadar çok düz gidiyor. Beypazarı yolunda ufak tefek de olsa virajlar var bir nebze daha çekilir oluyor. Karagöl'ün de Çubuk'tan sonraki kısmı fena değil ama kışın nasıl oluyor bilemiyorum.

Her türlü yol, rota önerilerine açığız... :)
 
Katılım
13 Nis 2013
Mesajlar
79
karlı olmazsa haftaya güzel bir rota çizmek lazım. beypazarına ne araba nede motorla gidemedim daha aslında beypazarı cazip göründü şimdi bana
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
257
karlı olmazsa haftaya güzel bir rota çizmek lazım. beypazarına ne araba nede motorla gidemedim daha aslında beypazarı cazip göründü şimdi bana

Hocam hafta sonuna doğru hava durumlarına tekrardan bakarız, hatta buradan başka gelmek isteyen arkadaşlar da olursa hep beraber de gidebiliriz. Beypazarı'nda yapacak çok bir şey yok da işte amaç motosiklet sürmek. Gidilip bir çay içilip, yemek yenip dönülebilir.

Bu arada giderken Ayaş'tan geçiliyor ve Ayaş'ın soğuğu meşhurdur, dolayısıyla hava yine bu hafta gibi olursa hiç kalkışmamak lazım.
 
Katılım
13 Nis 2013
Mesajlar
79
Hocam hafta sonuna doğru hava durumlarına tekrardan bakarız, hatta buradan başka gelmek isteyen arkadaşlar da olursa hep beraber de gidebiliriz. Beypazarı'nda yapacak çok bir şey yok da işte amaç motosiklet sürmek. Gidilip bir çay içilip, yemek yenip dönülebilir.

Bu arada giderken Ayaş'tan geçiliyor ve Ayaş'ın soğuğu meşhurdur, dolayısıyla hava yine bu hafta gibi olursa hiç kalkışmamak lazım.

hava bugun umut verici umarım böyle devam ederde bol tanışmalı güzel bir güzergah çizeriz
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Herkese merhaba,

Bir suredir forumdayim, tek tuk bir seyler yaziyordum ama Ankara grubuna yazmamistim.

Madem Angara'liyim madem motorcuyum neden Ankara grubuna yazmiyorum diye dusunerek bir merhaba diyeyim dedim :)

Ezel ben, malesef yakinda 32 oluyorum, 2011 Honda cbr 600f kullaniyorum. Yolda karsilasirsak en azindan bir kornayi esirgemeyelim birbirimizden :)

Herkese keyifli ve saglikli surusler...

Ve evet bu hafta sonu "-4°" de suren bendim :)

hmm
demekki yanlız değilmişim...:bounce:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Bu muhabbet "tatlı su motorcularının alayı nanik zaten" e kadar gider :)

Yunus bebesi, akşama nerdesin ?
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Bu hafta gündüz hep sıfırın üzerinde, dolayısıyla sıkı giyinmek kaydıyla binilir sıkıntı olmaz da viraj falan bunları unutun hocam benden tavsiye, asfalt bu kadar soğukken, viraja yatmayı düşünmeyin bile, sakin sakin, ara ara düzlüklerde gaz açıp rahatlayın :)

Bizimkilerin çoğu tatlı su motorcusu, geçen sene kar kış demeden sürdüm ama bu sene arabanın verdiği rahatlıkla soğuktan kaçıyorum. Bizim tayfa motorlara komple selam verir.

Tataroğlan, noldu motor, iyice yılan hikayesine döndü, verirken yanın da bi de 125lik verecek mi senin motor doğurdu diye :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Virajlara yatmayın !!! Virajları dikerek dönün. Yatanın dostu olmaz, düşene de bir tekme sen vur sözünü şiddetle kınıyorum...::repci::

Yılanını sündürdüğümünün motoru. Açmayın olum şu muhabbeti. Yok benim motor, dağa kaçtı, ayran içti inek oldu...:farao:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Virajlara yatmayın !!! Virajları dikerek dönün. Yatanın dostu olmaz, düşene de bir tekme sen vur sözünü şiddetle kınıyorum...::repci::

Yılanını sündürdüğümünün motoru. Açmayın olum şu muhabbeti. Yok benim motor, dağa kaçtı, ayran içti inek oldu...:farao:

Sütaşın selamı varmış polata :queen:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
"kışın motosiklet özlemimi gidermek için soğuk suyla atletimi ıslatıp betona yatıyorum"
Edward Theodore Gein
 
Katılım
27 Şub 2010
Mesajlar
140
Bugün hava çok güzel di.. Tatil bitmeden motora binebildim.. Gazlamak isteyen olursa 053iki595248bir.
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Unal fazer topacında bir arkadaş var, fazer arıyor Ankaradan ama takas istiyor sanırsam, sana uymaz muhtemelen ama haberin olsun dedim.Hafta sonuna kadar havalar fena değil gibi, en azından gündüz sıfırın altında olmayacakmış :)
 
Katılım
16 Ara 2013
Mesajlar
1
merhaba, honda commuter 125e satın almayı düşünüyorum. iş yerimin konumu nedeniyle her gün kızılay göbekten sabah 7:30 ve akşam 18:00 civarı geçmem gerekecek, daha önce hiç motorsiklet kullanmadım, bu güzergahta bu motorsikletle sıkıntı yaşar mıyım, önce yazın gelmesini beklemeli miyim..?
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
merhaba, honda commuter 125e satın almayı düşünüyorum. iş yerimin konumu nedeniyle her gün kızılay göbekten sabah 7:30 ve akşam 18:00 civarı geçmem gerekecek, daha önce hiç motorsiklet kullanmadım, bu güzergahta bu motorsikletle sıkıntı yaşar mıyım, önce yazın gelmesini beklemeli miyim..?

Ben o güzergahta biraz dikkatli olursan sıkıntı yaşayacağını sanmam çünkü trafik çok yavaş akıyor. Ama trafiğe çıkmadan önce mutlaka bir eğitim almanı tavsiye ederim. Sadece iş-ev ulaşım amaçlı düşünüyorsanız o motor da doğru seçim gibi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst