[Ankara - MT]

Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Kapatıverin gitsin Ankara MT'yi de..

Ya Rab.. Bir pire için ne yorganlar yanıyor..:silent:
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
ben ikinizede kızıyorum!
maşşalahınız var hani...
MSN'e döndü yani
Oy oy oy....Tamam mikrofon sizlerde...Siz neye çevireceksiniz? Bakıp görelim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:24 ----------

durulanmamış mıydı lastikler?
calimero...durulanmıştı...benimki hala ıslaktı sanırım.. ferhatın yazısına binaen öyle yazdım.. rahat ol , kendini suçlamaktan vazgeç bak bende senin benim için rüzgardaki yavaş sürüşünden dolayı kendimi suçlamaya başlayacam.. ona göre...:jocolor:
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Oy oy oy....Tamam mikrofon sizlerde...Siz neye çevireceksiniz? Bakıp görelim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:24 ----------

calimero...durulanmıştı...benimki hala ıslaktı sanırım.. ferhatın yazısına binaen öyle yazdım.. rahat ol , kendini suçlamaktan vazgeç bak bende senin benim için rüzgardaki yavaş sürüşünden dolayı kendimi suçlamaya başlayacam.. ona göre...:jocolor:

orada tek suçlu vardı rüzgar :) ama hızlı gitmedikten sonra tokatlıyo beni bu da bi gerçek.., hoş o rüzgarda ne kadar hızlı gidebilirdim sağdan soldan apansız vururken bu daha acı bi gerçek..bu arada msn miz ne kadar güzel oldu, ferah ferah.. :p
 
Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
919
Olm niye hevesini kırıyorsunuz hanımların? Tam kıvama gelmişti muhabbet elmalı kurabiye, mercimek köftesi , hiç olmadı kısır çıkar bu muhabbetin sonunda diyordum , şimdi ne olacak çekirdek soda nereye kadar ?
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Bu bayanlık mevzusu ne zaman açıldı? Motosiklet yıkama olayı neden bu noktaya geldi..

Kendiniz çalıp, kendiniz oynuyorsunuz..

şaşkınlık verici..
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
Elmalı kurabiye, mercimek köftesi, kısır yapabilen var mı? Davetiniz kabulümüzdür :) :) Calimeroyla çıkıp geliriz, emin olun..
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
üstüste iki kelime etmemize bile tahammülü yokken insanların..
En güzeli, kalitelisi, Solo solo solo..
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Bu bayanlık mevzusu ne zaman açıldı? Motosiklet yıkama olayı neden bu noktaya geldi..

Kendiniz çalıp, kendiniz oynuyorsunuz..

şaşkınlık verici..

Heeey, sen bilmiyor burada haremlik selamlık var .... !

Hadi beyler, kadınların konuşma saati doldu, şimdi erkekler saati. :)

Sen hani börek yapacaktın ?? Niye konuyu motor yıkamaya bağlıyorsun ki... Pennirli börek isterim !
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst